20 octombrie 2012

Bookfest

Mi-am petrecut toată această zi însorită de toamnă alături de prietena mea cea mai bună explorând din nou frumuseţea Clujului. Am mers la un eveniment numit Garage Sale (l-am menţionat aici) iar apoi la Bookfest unde nu am fost impresionată de cantitatea de cărţi şi edituri aduse. În plus preţurile erau aceleaşi cu cele din oricare altă librărie şi nu mai ieftine cum se presupunea. Cel puţin l-am văzut pe Andrei Pleşu, un faimos filosof, eseist şi jurnalist.

I've spent the whole sunny autumn day with my best friend exploring once again Cluj-Napoca's beauty. 
Went to the event called Garage Sale ( mentioned it  here ) then to Bookfest where I wasn't really impressed by the amount of publishing houses and books they decided to bring. Also the prices were exactly like in any other bookstore and not cheaper as it was supposed. At least I saw Andrei Pleşu, a famous Romanian philosopher, essayist and journalist.



Am văzut filmul. Trebuie să citesc cartea.
Saw the movie. Have to read the book! ( The boy in the striped pyjamas)


    Bookfest are loc în Parcul Central astfel că am profitat de superba zi de toamnă şi am făcut poze. Ultimele două sunt făcute de prietena mea.

   Bookfest takes place @ Cluj Central Park and I took advantage of the lovely autumn day and took  pictures. The last two are made by my friend.








Niciun comentariu:

09 10