29 octombrie 2012

NEW IN : Peplum blouse


Am uitat să adaug la postarea referitoare la October Haul, cadoul primit de la colega mea  aşa că uitaţi-l aici:

Forgot to add to my October Haul the gift I received from my roommate so here it is:





Din păcate nu am mai găsit-o pe site-ul celor de la VILA aşa că am căutat pe internet şi singurul rezultat la care am ajuns a fost acesta: Acelaşi model însă altă culoare. Mie mi se pare muuult mai frumoasă pe alb!

Unfortunately I couldn't find it on VILA's site  so I searched on the internet for it and the only result was this one: Same blouse, other colour. In my opinion it looks WAY better in white!

Se pare că, colega de cameră mă cunoaşte destul de bine pentru că îmi place tare mult bluza/cămaşa şi abia aştept să o port!
Looks like my roommate knows me very well because I adore this blouse and I can't wait to wear it!

Niciun comentariu:

09 10