13 octombrie 2012

Pre-birthday surprise

Săptămâna trecută mi-am comandat de la blog sale-ul Adynei un fond de ten de la Vichy pentru a-l putea amesteca cu cel care îl am în prezent şi a cărui nuanţă e înşelătoare. Ca atare aşteptam să primesc fondul de ten zilele acestea. Ce am primit însă?

Last week I ordered a Vichy foundation from a Romanian well known blogger, Adyna, because mine is just not the right colour and in this way I can mix them. So I was waiting for it to arrive but guess what else did I get?



Am primit 4 mostre Ansley New York  ( Gel de curăţare a feţei,  crema Magic Glow BB, crema Multi Fit BB, o pudră în 2 nuanţe Perfect Powder UV Pact) şi un fard mineral Everyday Minerals într-o nuanţă superbă de roz pal. Toate ambalate frumos într-o cutie neagră.

 I also got  4 Ansley New York samples ( Facial Gel Cleaner, Magic Glow BB, Multi Fit BB, Perfect Powder UV Pact ) and also a lovely pink mineral eyeshadow by Everyday Minerals . All these in a beautiful black box.

Aşa arată fardul:
This is how the mineral eyeshadow looks like:


O surpriză tare frumoasă!
Lovely surprise isn't it?

Niciun comentariu:

09 10