7 octombrie 2012

Review Ivatherm Crema pentru ten gras cu tendinta acneica




Ce spune producătorul găsiţi aici
Folosesc această cremă de mai bine de o lună de zile la recomandarea medicului dermatolog. Precum îi spune şi numele este destinată tenului gras, mediu propice pentru dezvoltarea bacteriilor şi aparaţia acneei. Fiind special concepută pentru un ten sensibil, această cremă (1) nu duce la senzaţii de usturime ci dimpotrivă este (2) blândă cu tenul, (3) hidratându-l în profunzime. Având tenul gras cu un  nivel de sebum ridicat care trebuie controlat, eu o aplic dimineaţa şi seara, după ce în prealabil mi-am curăţat tenul şi o folosesc şi ca bază de machiaj.
Este necesară o (4) cantitate redusă de cremă pentru aplicare, (5) pătrunde uşor în piele, are (6) efect matifiant şi (7) un miros pe care eu îl iubesc. Menţionez că nu am semnalat senzaţii de usturime sau de uscare a tenului. Probabil nu m-am confruntat cu atare situaţii datorită combinaţiei de produse dermatologice aplicate pe ten înaintea cremei Ivatherm.
Ca bază de machiaj e produsul ideal pentru tenul meu. Se descurcă foarte bine (8) controlând nivelul sebumului astfel că aproape că am uitat senzaţia de ten strălucitor pe care o aveam după câteva ore după aplicarea fondului de ten.
Ca atare până în prezent nu am avut surprize neplăcute cu această cremă şi dacă ar fi să o recomand (deşi soluţia optimă ar fi vizita la un dermatolog care va şti ce produse sunt ideale pentru tenul fiecăruia dintre noi) aş indica-o persoanelor cu ten gras, cele cu ten mixt ( grad ridicat de sebum in zona T - frunte, nas bărbie ) s-ar putea confrunta cu uscarea tenului în zona obrajilor.
Şi pentru că am citit review-uri catalogate drept negative deoarece în timpul folosirii cremei, roşeaţa şi coşurile nu au dispărut trebuie să spun să nu aşteptaţi ca această cremă să facă ceea ce nu promite. Este o diferenţă între verbul "a reduce" şi "a dispărea"  Pentru tratarea problemelor legate de ten gras şi acnee este necesar un procedeu mai complicat decât simpla folosire a unei creme.
Aş recumpăra-o? Sigur, se încadrează în schema de tratament recomandată de medicul dermatolog şi se potriveşte perfect tenului meu.
Preţ : 41-46 RON, depinde de unde o cumpăraţi.

English:
I've no time to translate everything, use google translate if you are curious about my review. Basically I wrote that this Ivatherm Cream for acne prone oily skin and sensitive skin was recommended  to me by my dermatologist and so far is the best cream I ever had and used. It regulates the sebum secretion, it hydrates very well and acts as a good make-up base. The moisturizer sink in well and you don't have to absorb the excess with a tissue or something. I would definitely buy it again.
Price: 10 

Niciun comentariu:

09 10