30 octombrie 2012

Smelling divine: Yves Rocher Pomegranate from Spain






Mărturisesc că în afara unei creme hidratante pentru mâini, de altfel foarte bună, nu am folosit alte produse Yves Rocher. Acest gel de duş face parte din colecţia Jardins du Monde şi miroase absolut divin! Ador rodiile (deşi ultima dată când mi-am cumpărat am făcut o boacănă şi mi-am pătat o bluză) iar gelul acesta de duş mă face să le iubesc şi mai mult. 
La capitolul plusuri aş menţiona în afara mirosului, faptul că nu usucă pielea ci o lasă catifelată ceea ce este foarte important. Mă cam deranjează consistenţa puţin prea lichidă fapt care va duce la o consumare rapidă însă per total sunt mulţumită de calitatea produsului. 
Notă: 9,5 / 10
Preţ: 8-9 RON 

EN

I confess that the only Yves Rocher product I owned before this shower gel was a hand cream. Talking about the shower gel I have to say it's from Jardins du Monde collection and it smells divine. I adore pomegranates ( even though last time I ate a pomegranate I got reddish speckles all over my blouse) and this shower gel makes me love them even more. When it comes to pros and cons, beside the divine smell, this shower gel hydrates the skin very well and for me this is important. I am not so pleased with it's thin consistency, in my opinion should have a firmer one but all in all I find this product great, mostly because of it's absolutely amazing smell.
I give it 9,5 / 10
Price: @ 2 euro.

Niciun comentariu:

09 10