29 octombrie 2012

Today's Inspiration

Nu cred că am scris până acum pe blog despre modelul meu preferat din Romania (în schimb am menţionat că la nivel mondial, Miranda Kerr e preferata mea, e superbă şi se îmbracă tare bine) şi poate că unele dintre voi nici nu aţi auzit de românca noastră deşi a făcut niste şedinţe foto pentru reviste foarte cunoscute şi a prezentat pentru Stella McCartney, Chanel etc. ( I-am văzut câteva dintre prezentări pe Fashion TV)
Numele ei e Andreea Diaconu şi îi puteţi găsi profilul aici

I don't think I have actually wrote on my blog about my favourite Romanian model (I only mentioned once that Miranda Kerr is my absolutely favourite model, she's gorgeous and has a great style) and  maybe you haven't even heard of her despite the fact she did some amazing photoshoots for huge magazines and presented for Stella McCartney, Chanel etc ( saw her on Fashion TV )
Her name is Andreea  Diaconu and you can find her profile here.






Source

Niciun comentariu:

09 10