22 octombrie 2012

Traditional Brunch at Bistro Viena


Localul meu preferat din Cluj este fără îndoială Bistro Viena. Începând de la meniu până la faptul că schimbă  decorul localului în fiecare sezon, toate mă fac să mă întorc cu plăcere aici.

My favourite place in town is without doubt Bistro Viena. Starting from their menu to the fact they change it's look every season, everything make me come back. 





 Almduddler mi-a fost recomandat de o prietenă şi citind pe wikipedia am aflat că este şi băutura naţională a Austriei. Îmi place tare mult.

My friend recommended me Almduddler, also called (according to Wikipedia ) the national drink of Austria.Do I like it? A lot.



Când sunt prin oraş şi mă grăbesc şi pe deasupra nici nu vreau să-mi cumpăr covrigi sau fast food prefer să vin aici şi să mânânc un sandwich delicios. 

When I'm in a hurry and don't want to eat pretzels or some fast food, I come here to eat this dellicious sandwich.


Şi nu în cele din urmă, recomand să comandaţi acest cheesecake când treceţi pragul localului. Este cel mai bun din câte am încercat până acum.

And last but not least, I highly recommend to order this simple but delicious cheesecake. It's the best I've tried so far. 


Niciun comentariu:

09 10