17 octombrie 2012

Worst book I have ever read

is W.H. Walsh, Philosophy of History . An Introduction.


De fapt nici nu am citit-o integral. Am citit aproape două capitole bădărane şi număr fiecare pagină până când ajung la sfârşitul capitolelor ce trebuie citite.  Mi-e atât de antipatică! Şi visez şi sper să nu mai am niciodată de-a face cu o asemenea carte. Autorul vorbeşte despre o mulţime de lucruri şi în acelaşi timp despre nimic. Nu e genul meu de carte.

In fact, I haven't even fully read it. I just read almost two chapters and I'm counting every single page until I'm done with it. I dislike everything about it. And I wish I would never ever have to deal with such a book. He talks about lots of stuff and in the same time about nothing. I just don't like this type of books.


Niciun comentariu:

09 10