10 noiembrie 2012

BIG EVENT TODAY

Am fost invitată în calitate de blogger la un eveniment care are loc în această după-amiază. E primul eveniment de această natură la care particip şi  bineînţeles că sunt super încântată şi emoţionată dar nu voi lăsa sub nici o formă începutul de răceală să-mi strice ziua. Am avut în minte să-mi cumpăr o rochie burgundy pentru eveniment dar cum nu mai avea măsura mea mi-am cumpărat o bluză.  Şi, după ce mi-am pierdut toate speranţele să pun mâna pe o pereche de cercei cu animal print ( H&M aveau o pereche frumoasă însă, din nou, site-ul lor îi arăta available iar când am mers să-i cumpăr nu i-am găsit. Acesta se numeşte pur ghinion, nu? ) am văzut o pereche superbă la Accesorize. Şi da, acum sunt fericita posesoare a unei perechi de cercei cu animal print! YAY! ( Trebuie să menţionez că burgundy, culoarea muştarului şi animal print-ul sunt obsesiile mele toamna asta.)
Mai multe detalii despre eveniment, poze şi alte info, mâine sau luni.

EN

I was invited as a blogger to a nice event which takes place this afternoon. It's the first event I'm attending as a blogger so I am pretty excited and I won't let the cold ruin my day. Planned on buying a very pretty dress for it but didn't find it on my size so I decided to buy a blouse instead. And, after I lost all my hopes to get my hands on animal print earrings ( H&M had beautiful ones but again,  according to their site they were available but when I went to buy them, I didn't find them. That's what I call back luck, right?) I saw an amazing pair at Accesorize. So yes, now I am the happy owner of animal print earrings! YAY! (I've to mention that burgundy, mustard colour and animal print are my autumn obsessions) 
More details about the event, pictures and other info, tomorrow or on Monday.




My lovely earrings!

Niciun comentariu:

09 10