17 noiembrie 2012

Ce-am vazut la Flash Shop.


Întotdeauna am apreciat ideea de târg astfel că atunci când am aflat de propunerea lansată de Flash me pentru acest weekend nu am stat pe gânduri. Încă de la început am fost puţin sceptică în privinţa localului pe care nu-l pot asocia cu un atare târg iar după vizitarea lui, îmi menţin părerea iniţială. Şi totuşi a fost mai aerisit decât la Garage Sale şi m-am putut plimba liniştită printre standuri. 
Lăsând asta la o parte, de departe m-au impresionat accesoriile deşi eu doream să pun mâna pe ceva haine drăguţe. O altă bilă albă o acord şi varietăţii de genţi văzute chiar lângă standul de cupcakes şi brownies ale celor de la Cedratine Briocherie. Şi ca să nu divulg prea multe căci mâine e a doua zi de târg, conceptul de vintage a definit din punctul meu de vedere categoria de îmbrăcăminte, cu excepţia unor branduri prezente.  
Sper la cât mai multe astfel de târguri în Cluj cu o reprezentanţă cât mai diversificată nu doar în materie de nou şi vechi, designer ori ba, handmade ori ba ci în materie de stil.
Câteva poze:

EN: I'm in a hurry so if you want to read everything I wrote, please use Google translate located in the sidebar. I went to the event called Flash Shop ( wrote about it here) and the pictures speak for themselves. Wasn't exactly what I expected to be because I was looking for some nice clothes and I didn't find something that would make me buy it immediatly. What I have to mention is that I saw beautiul jewelries and some nice bags! However I  really like the idea of such an event and I know this is just the beginning so I will be waiting for more similar "pop-up stores"




Geanta maro îmi făcea cu ochiul! 
Liked the brown bag.





Niciun comentariu:

09 10