23 noiembrie 2012

Little Haul

Din tot acest mini haul sunt tare mândră de al meu oversized pulover verde mentă. Ador culoarea asta aşa că de îndată ce l-am văzut nu am stat pe gânduri şi mi l-am cumpărat.  Şi stiu, am tot spus că trebuie să mă opresc din a cumpăra eşarfe dar nici cum nu reuşesc. Şi cum nu aveam nici o eşarfă verde-maro aşa groasă şi catifelată am decis să o adaug colecţiei. În cazul celorlalte achiziţii am fost mânată fie de impuls fie de simpla necesitate. 
Profit de asta ca să spun că nu mă ghidez după concepţia că tot ce am în dulap trebuie să aparţină unui brand sau altuia. Cumpăr pentru că îmi place produsul respectiv, poate fi de la un butic no name sau dintr-unul din magazinele din mall. Nu contează!
EN
What I like the most from this mini haul is the oversized green mint sweater. I love this colour so when I saw the sweater I knew it have to be mine so I bought it. And I also know I said multiple times that I should stop buying scarves but I find it kind of difficult to do it. I didn't own any green and brown silky scarf  so I decided to add it to my collection. Related to the other things I bought, well some of them I needed and the others I bought them by impulse.
Speaking about clothes, I have to say that when I buy something I buy it because I like it. It doesn't matter if is from a brand or another or if I bought from a no name boutique. Just to make it clear!


Am scris un review al cremei Ivatherm aici . E a treia oară când o cumpăr deci da e bună!
Sunt plăcut surprinsă şi de dizolvantul de la Farmec. E aproape gata la cât l-am tot folosit în ultima perioadă aşa că mi-am putut forma o părere despre el şi posibil să scriu un review curând.
Wrote a review of the Ivatherm cream here.  Is the 3rd time I'm buying it so yes, is a good cream!
I also liked the Farmec acetone and I will probably write a review soon. Although it is a Romanian brand and I don't think it can be found abroad.




Am găsit brăţările acestea la 3 RON bucata aşa că mi-am luat câteva.
These bracelets were very cheap. Around 0,70 euro each so I bought them.


Deşi nu sunt chiar genul meu, mi-au plăcut aceşti cercei. Poate pentru că se potrivesc cu un inel negru pe care îl am şi l-am purtat aici
Even though they aren't really my type, I kind of liked these earrings, they match very well with a black ring I have and wore here.




Niciun comentariu:

09 10