19 noiembrie 2012

NEW IN: Tights, tights, lovely tights!

*Menţionez că am primit aceste produse spre testare motiv pentru care mulţumesc Şosetăriei!

Gata s-a dus vremea când mai mergea să purtăm ciorapi de 20 de den, imediat facem cunoştinţă cu prima ninsoare aşa că ne vedem nevoite să trecem la ceva mult mai gros. Şi pentru că indiferent de anotimp purtăm fuste, rochii, pantaloni scurţi, avem nevoie de ciorapi călduroşi. De la clasicul negru la ceva mai colorat, perfecţi pentru zilele când ceaţa nu vrea să ne părăsească şi insistă să ne strice ziua. Dar ştiu cum îi putem veni de hac!
Zilele trecute am fost invitată de către Şosetăria să le vizitez micul univers şi-am fost surprinsă de rafturile pline cu ciorapi, colanţi, jambiere etc. Atâtea modele de ciorapi care-mi luau ochii. Însă eu ştiam ce vroiam, primul ciorap cu două feţe din România.  Arată tare bine "făţarnicul" acesta şi în plus mi se pare absolut genial un atare concept. Eu mi-am ales negru-mov şi tare-mi stă gândul la negru-muştar însă nu mai aveau pe stoc numărul meu. Sunt disponibili în mai multe combinaţii de culori:  negru-mov, negru-muştar, negru-verde, negru-violet, negru-petrol şi au o textură tare fină fiind plăcuţi la atingere. Şi fiind de 100 de den, ţin de cald!



Şi pentru că niciodată nu avem destui ciorapi negri, mi-am ales şi o pereche de Dresuri mate cu microfibră Levante Gaudi de 80 de den care acum beneficiază de o reducere de 20%! Tentant!


Şi să vă mai arăt la ce alte minunăţii îmi stă gândul (chiar dacă nu toate se potrivesc vremii reci de afară)


EN

Last week I was invited by Sosetaria ( Romanian online store which sells socks, tights, stocking) to visit their little universe. Actually is a big one filled with all types of tights and stocking, from the classic black to the most colourful ones. But since the moment I arrived there, I knew what I want:   double faced tights.  So I chose : black and purple but I also wanted black and mustard. Unfortunately they didn't have my number.  I decided to add two pictures so you can see how they look like.  And because we still need black tights even though we have a lot of them, I also chose a simple black pair. They are both comfy, cozy and perfect for winter!
And I also like these beauties although the last two aren't cozy enough for winter. But they are really cute!
Shipping restrictions: only for Romania.
The reason I decided to write this blogpost in English is for my foreign readers, so they can know who Şosetăria is!


Niciun comentariu:

09 10