9 noiembrie 2012

NOTD Cult Nails Green Maniac

Sclipiciul e noua mea obsesie iar verdele, una dintre culorile pe care le port cu plăcere pe unghii aşa că oja de la Cult Nails a devenit una dintre preferatele mele. Şi după cum bine vedeţi, pot spune acelaşi lucru despre Get in on basecoat şi Wicked Fast topcoat. 
Şi nu,  denumirea ojei verzi nu e Green Maniac însă acest nume mi-a venit în minte în timp ce-mi făceam unghiile aşa că am decis să-i dau postării această denumire. Numele ei real e: Living Water.

EN

Glitter is my new obsession and green is one of the colours I like to wear on my nails so this Cult Nails nail polish became one of my favourites. As you can see, so are Get in on basecoat and Wicked Fast topcoat.
And no, the green nailpolish isn't called Green Maniac but this name came into my mind when I did my nails so I decided to name the post after it. It's real name is: Living Water.







Niciun comentariu:

09 10