13 noiembrie 2012

NOTD Flormar Glittery Red

Flormar, Super Shine Miracle Colours Long Wear # U14

În plăsuţa cu bunătăţile primite la întâlnirea cu bloggeriţele din Cluj (poze aici şi aici) am găsit această superbă nuanţă de roşu cu un sclipici discret, a cărui intensitate creşte la întâlnirea unei lumini puternice fapt care o face perfectă atât pentru zi cât şi pentru o seară în oraş.
Aş mai adăuga că nuanţa ojei mă duce cu gândul la Crăciun şi mi se pare manichiura ideală pentru aşa o sărbătoare. Deşi, cred eu, se îmbină frumos şi cu culorile tomnatice.
Şi în plus arată bine chiar dacă aplici doar un strat. Să vedem însă cum stă la capitolul rezistenţă. Deocamdată o am de 3 zile şi e ca nouă!
Mai aştept o zi, două, iar apoi voi da verdictul final!

EN:

 I found this lovely glittery red nail polish in the Flormar beauty bag we got at the bloggers meeting event (photos here and here) and I think is perfect for day wear and also for a night out. I would also add that this nail polish reminds me of Christmas and it makes me believe that it could be the perfect manicure for such a holiday. Moreover, it applies quite good and you don't necessary need two coats, one can be enough. Now my question is: How long will it last on my nails? So far is day #3 and it looks as brand new.
I will be waiting one more day or maybe two and then I will be able to say my final opinion about it.


 Poza e de duminică dimineaţa - I took this picture last Sunday morning


Poza e făcută acum câteva minute. E mult mai întunecoasă nu doar pentru că am dorit eu să subliniez contrastul ci şi datorită vremii urâte de afară. Îi puteţi vedea sclipiciul mai bine şi faptul că  încă arată foarte bine.

I took this picture few minutes ago and as you can see, it still looks very good on my nails.






Niciun comentariu:

09 10