24 noiembrie 2012

Nothing compares to mum's cakes

Nu ştiu dacă este cel mai bun titlu, poate lazy Saturday mergea mai bine însă prăjiturile mamei îmi amintesc de copilărie, de momentele când îmi îmbiam toate prietenele, care aşteptau cuminţi, fie cu ciocolată de casă, fie cu diverse prăjituri. Sau când le invitam la o lingură de lapte praf, servit direct din sacul de 10 kilograme aflat în cămară. Glumesc, primeau mai mult decât o lingură! Erau vremuri frumoase, departe de tot ce ţine de tehnologia de astăzi.
Şi cum am venit acasă pentru două zile, mama s-a gândit să îmi facă o prăjitură cu mere! Îmi era dor!
Merge de minune cu  suc de clementine, cu răsfoitul unor reviste şi cu muzica celor de la Maroon 5 sau Lana del Rey! 
EN
Unfortunately I've no time to translate my post so please use google translate located in the sidebar. Although I think the title and pictures speak for themselves.  Said I will spent the day relaxing and helping my mother and not staying in front of my computer but I had to write a short post and share with you these photos. I'm not so pleased with the result, they could have looked better and I assure you the cake smeels and tastes divine!
Have a great Saturday!







Niciun comentariu:

09 10