Treceți la conținutul principal

Review Lipstick essence Coralize me

În materie de rujuri, culorile puternice fac senzaţie iarna aceasta însă sunt unele momente în care ne este este dor de zona noastră de confort şi preferăm să optăm pentru nuanţe nude sau de corai pe care normal eu le-aş purta vara.
Un atare exemplul e rujul de la essence Coralize me  #55, o nuanţă uşor sidefată şi deloc stridentă de corai.
Mărturisesc că preferam să fie mai pigmentat  şi mat căci în modul în care se prezintă aduce mai mult a  balsam-gloss decât a ruj. Şi totuşi, am momente în care îmi place iar acesta e unul din ele.
Fără doar şi poate este un ruj de zi pe care îl recomand atunci când  doreşti doar ceva discret pe buze. Oferă un aspect uniform buzelor şi dacă nu îl aplici în mai multe straturi din dorinţa de a intensifica culoarea, arată chiar drăguţ. Ambalajul e drăguţ, mic şi practic şi nu ocupă mult loc în geantă iar preţul e convenabil (10 RON)

EN:
This winter is all about dark colours and high intensity pinks but sometimes we need our comfort zone so we decide to wear nude or coral shades on our lips, shades I usually wearing during summer.
Such an example is essence #55 Coralize me lipstick,  in a shimmery and light coral shade. I confess I wanted it to be matte and a bit more pigmented and in my opinion it looks more like a lipbalm-lipgloss than a lipstick. For all that, I do have moments when I like it and today is one of those moments. Without doubt is a lipstick we wear during the day and when you need a soft colour on your lips Coralize me is a good choice. Also has a nice packing and a good price ( @ 2,5 euro)




Swatch essence  #55 Coralize me 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Review: Bioderma sau brandul derma-cosmetic minune

Îmi cer scuze pentru lipsa de activitate din ultima perioadă. Am finalizat toate proiectele iar astăzi, în prima zi de sesiune, am scăpat de cel mai dificil examen. Aşadar e zi de relaxare şi cu acest prilej am decis să scriu despre produsele Bioderma pe care le folosesc şi cum mi-au îmbunănăţit ele calitatea tenului. Îmi voi permite să laud acest brand căci până în prezent e singurul care nu m-a dezamăgit. Înainte să încep să scriu despre ele trebuie să vă spun câteva cuvinte despre tenul meu. În urma măsurării nivelului sebumului cu un aparat numit Sebufix (procedeu desfăşurat într-un cabinet dermatologic bineînţeles) am fost informată că am un tengras aşadar cu o intensă activitate a glandelor sebacee. Sebumul reprezintă un mediu propice pentru dezvoltarea acneei iar de aici ştiţi povestea.



Bioderma Sebium Gel Spumant

În momentul când medicul dermatolog mi-a recomandat acest produs deja aveam în minte toate review-urile mai puţin pozitive pe care le-am citit de-a lungul timpului în…

Cumparaturi de la reduceri: Zara | Bershka si altele

Servus lume draga, Sfarsitul lunii ianuarie nu inseamna doar finalul primei luni din an ci si incheierea perioadei reducerilor. Daca nu ati avut ocazia sa mergeti prin magazine mai aveti o sansa, acum fiind reducerile finale de pana la 70%. Ca in fiecare an, profit de reduceri si imi caut imbracaminte si incaltaminte care sa fie purtabila si in sezonul urmator, in cazul de fata, primavara. De cele mai multe ori gasesc produse la preturi modice si cu sinceritate va spun ca marea parte a garderobei mele e alcatuita din haine la reducere. Motivul este unul cat se poate de simplu: economisesc multi bani si invat ca banii se cheltuie cu cap.Asta nu inseamna ca daca am neaparat nevoie de un produs nu mi-l cumpar daca e la pret intreg. Sunt si momente in care imi fac moftul sau necesitatea insa prefer sa fac cumparaturi mai mari in perioada reducerilor. O sa va arat ce mi-am luat in ultimele 2 saptamani si voi scrie pretul lor initial acolo unde imi amintesc, urmand ca la sfarsit sa facem un …

Review Bioderma Sebium Ser

Buna fetelor! Daca ieri a fost o zi de relaxare de astazi incepem pregatirile pentru Paste. Am luat o mica pauza si am decis sa va spun parerea despre serul de la Bioderma. Eram tare curioasa sa vad alte blogger-ite ce parere au despre el insa am constatat ca review-urile la acest produs lipsesc cu desavarsire ..Cu aproape două luni în urmă, într-o postare week in photos, vă spuneam că mi-am cumpărat serul de la Bioderma şi că de îndată ce voi considera că mi-am format o opinie despre el îi voi face un review. După circa 7 săptămâni de la prima utilizare îmi pot spune, în sfârşit, părerea despre acest produs destinat persoanelor cu ten gras cu imperfecţiuni persistente (pete post-acnee) L-am adăugat rutinei formată, printre altele, din gelul spumant şi lotiunea micelară din aceiaşi gamă Bioderma Sebium, produse cărora le-am făcut un review aici -  Bioderma sau brandul cosmetic minune Ce spune producătorul despre acest ser?
• Sebium Ser, este un ser concentrat cu efect keratolitic care …