24 decembrie 2012

Christmas wishlist / Dorinte de Craciun


Ca o persoană care deţine un blog în care scrie despre produse cosmetice, articole vestimentare şi accesorii poate că această postare va şoca căci nu intenţionez a face vreun wishilist în care să menţionez diverse obiecte. Voi menţiona sentimente şi stări pentru că bucuria lucrurilor materiale este pasageră.
Ce-mi doresc de Crăciun?
1. Îmi doresc, înainte de toate, să simt că este sărbătoare, să împodobesc bradul  iar apoi să aştept indicaţiile mamei: "Globul ăsta trebuie mai sus. Uite mai poţi pune şi asta! Să nu uiţi să pui şi sub brad ceva" , ajutorul tatălui în aranjarea instalaţiei: "Du-te în dreapta, aşa. Uite ce bine arată!", comentariul anual al fratelui meu: "Îmi place!" şi globurile care ajung la coşul de gunoi din cauza activităţii preferate a pisicii mele: căţăratul în brad.
Anul acesta am cunoscut oameni care prin felul lor de a fi mi-au insuflat ideea că lucrurile materiale nu sunt îndeajuns de îmbucurătoare şi că aş aprecia altfel viaţa dacă aş pune mai mult preţ pe adevăratele valori. Acelor oameni sau bine spus, acelui om, căci unul dintre ei a jucat un rol major, îi mulţumesc. Din fiecare experienţă de viaţă învăţăm câte ceva iar eu m-am îmbogăţit cu un sac de valori pozitive.
2. Sub brad vreau sa găsesc o cutie mare şi frumos împachetată pe care o să o deschid cu atenţie ca să nu deteriorez prea tare ambalajul drăguţ şi cu atât mai mult, conţinutul. Vreau să găsesc ceva care să mă surprindă. Ce-mi doresc eu foarte mult şi nu am primit până acum? Putere de decizie şi  încă un gram de înţelepciune. Merg mână în mână, spun eu. Adesea mă aflu în faţa unei decizii şi ezit iar ezitarea poate fi considerată o formă de refuz.
3. Lângă această cutie ar trebui să găsesc un mic dicţionar "Cuvinte potrivite în situaţii şi relaţii nepotrivite." Să-l pot purta în permanenţă în buzunar şi să apelez la el când situaţia o cere.
4. Insist să primesc şi multă bucurie, dragoste şi sănătate pe care să o împart cu familia şi cei din jur.
Poate că în acest an Moşul va fi darnic şi îmi va îndeplini aceste dorinţe. 

Voi ce vă doriţi de Crăciun? 
Crăciun Fericit dragelor! Să vă bucuraţi de aceste zile de sărbătoare alături de familie şi prieteni!

EN:

I know my blog is fashion and beauty related and when you clicked the link you probably expected to see a wishlist full of clothes and beauty products links but in my opinion Christmas is not just about presents. Material gifts bring happiness but this happiness disappears sooner than when you receive a Christmas card from a special person, an unexpected text or a wish that makes your day. 
What do I want for Christmas?
1. I want to feel it's Christmas, I want to feel I have a reason to celebrate it. And I do. I can't wait to decorate the Christmas tree and then wait for my mother's comments: "You should put more Christmas decorations. Don't forget to put that decoration under the tree" ; my father's help: "Go there and put the Christmas lights. Looks good that way" ;  my brother's random comment: "I like it!" and my cat's favourite Christmas activity: ruining the tree by playing with the Christmas globes.
2. Under the tree I want to find a large box, beautifully wrapped which I should open it carefully to not damage the cute packing and its content. What do I expect to be inside? A system that let me use the power of decision in the way that works best for me. I also need some more thoughtfulness.
3. A small dictionary called "Appropiate words for inappropiate situations and relationships" to carry in my pocket and use it everytime I need it.
4. Beside all these, I want joy, love, health to share with my family and beloved friends.
Maybe Santa will be generous this year and will bring  the four things mentioned above.

What do you want for Christmas?

Merry Christmas dear readers! Enjoy these days with your family and friends!


Niciun comentariu:

09 10