Cosmetics Haul

Plănuiam să vă arăt ieri ce mi-am mai cumpărat în ultimul timp însă m-am luat cu unele cu altele şi nu am avut timp. A fost o zi plină ce a început urât, a continuat şi mai urât şi s-a sfârşit acceptabil chiar bine.


Revenind la tema postării. După câteva săptămâni bune de la plasarea comenzii am intrat în posesia produselor cumpărate de pe site-ul celor de la  MUA (Pentru cei care nu ştiu, MUA a sărbătorit faptul că a ajuns la 35.000 de fani pe Facebook motiv pentru care pentru cumpărăturile de peste 10 lire s-a aplicat o reducere de 35% + transport gratuit. Ca nu menţionez că între timp au ajuns la 40.000 de fani iar oferta e şi mai tentantă. Totuşi o voi aştepta pe cea cu 50% reducere când se mai adaugă alţi 10.000 de fani la deja fabulosul număr de 40.000.)

Mi-am comandat paleta Undressed după care tânjeam de ceva vreme bună pentru ca ulterior, citind diverse bloguri dragi, să văd că majoritatea fetelor au optat pentru ea! Rujurile sunt în nuanţele 10, 15,14, blush-ul în nuanţa 1, Sheer Finish Lipgloss Let's meet şi mono Pearl Eyeshadow nuanţa 22.


 În sfârşit am reuşit să-mi fac damblaua şi acum am cele două oje de la essence de care vă spuneam aici . Am fost suficient de norocoasă încât să pun mâna pe Gold Fever care e divină şi rezistă acceptabil pe unghii (mai bine decât Boho Chic cu siguranţă) iar Moş Nicolae a trimis prin intermediul Ralucăi ( Rally's Beauty Highway) oja pe care mi-o doream de câteva luni bune şi nu reuşeam să o găsesc: essence time for romance. Mulţumesc pentru cadouaş Raluca!


Mi-am mai cumpărat loţiunea micelară Bioderma Sebium de care am fost mulţumită încă de la prima utilizare şi Retin-A despre care am tot citit că  provoacă senzaţii de arsură, că usucă faţa lăsând cojiţe însă eu mă împac bine cu el, cel puţin deocamdată. Este drept că la recomandarea dermatologului îl folosesc doar de 2 ori pe săptămână însă având tenul gras, după îndepărtarea machiajului cu loţiunea micelară şi folosirea gelului Spumant pentru o curăţare şi mai intensă, aplic crema Retin-A şi tenul e incredibil de fin.


EN: Dear foreign readers, I am again in a hurry, this time an unteresting book is screaming: "Read me, read me, you've to read me!" so I can't stay and translate everything but I will try to say in few words what I wrote in my mothertongue. The pictures below show, as the title  says, my latest cosmetics haul. 
Took advantage of MUA's 35% OFF + free shipping when it got 35.000 fans on Facebook and bought  for me and my friend the Undressed Pallete, 3 lipsticks, 1 blush, 1 mineral eyeshadow, 1 lipgloss.
I also said I will stop buying essence nailpolish due to their crappy quality but I loved Gold Fever and Time For Romance since the day I saw them so I promised myself that after I own these two beauties I will not buy anymore eseence nailpolish. 
Also bought Bioderma Sebium Micellar Lotion/Solution and Retin-A cream which I only use twice a week. Until now I haven't seen any side effects and hopefully will never see them.