2 decembrie 2012

Dezamagire essence

Essence e unul dintre brandurile de cosmetice pe care le-am aşteptat cu ardoare să apară şi în România iar vestea, primită undeva către sfârşitul lui august, că produsele se găsesc şi-n Cluj m-a bucurat enorm.
Până atunci, profitam de vizitele în străinătate pentru a-mi achiţiziona produsele lor. Am folosit  rujuri, farduri de pleoape,  fond de ten, 3 in 1 forget it concealer, cremă anti spot 4 in 1  şi am fost mulţumită de raportul calitate-preţ.

Din păcate nu pot spune acelaşi lucru despre oje. Întradevăr, noua formulă, cu o pensulă mai lată şi o sticluţă interesantă le face atrăgătoare. La cele menţionate adaug şi culorile, absolut divine! Şi atunci ce mă nemulţumeşte? Rezistenţa.
Deşi folosesc base coat, 2 straturi de ojă şi topcoat, nu rezistă mai mult de 2 maxim 3 zile. Şi ştiu că nu-s singura care are această nemulţumire. Discutam zilele trecute cu câteva bloggeriţe care menţionau acelaşi minus al ojelor essence. Nu aş fi decis să scriu acest post dacă rezistenţa era undeva la 4 zile pentru că obişnuiesc să-mi schimb manichiura cam de două ori pe săptămână însă să ajung să o schimb de 3 ori  atunci când oja decide să sară de pe unghii după a doua zi, nu sună prea bine.
În ciuda tuturor celor spuse, m-am tot văicărit că nu găsesc aceste două oje la standurile din Cluj:

113 - Time for Romance şi 121 - Gold Fever

Am în plan o anume manichiură pentru sărbători dar văd că magazinele unde se găsesc standurile essence nu bunăvoiesc să reînoiască stocul. Până nu vând şi ultima ojă  se pare că nu au de gând să se aprovizioneze. Sper totuşi ca ultima afirmaţie să fie greşită şi să le găsesc până vin sărbătorile. Promit că după ce le am o să mă liniştesc în privinţa ojelor essence.

Revenind la capitolul rezistenţă. Plănuiam un NOTD  cu  această nuanţă Boho Chic aşa că am făcut câteva poze imediat dupa ce mi-am făcut unghiile ( vineri seara) iar în ultima poză (duminică dimineaţa) se poate vedea cum a sărit oja de pe o unghie. La fel am păţit şi la cealaltă mână care e mai "grav afectată"
Puţin dezamăgitor ..



EN: Have no time to translate everything, please use google translate located in the sidebar. Thank you!


Niciun comentariu:

09 10