25 decembrie 2012

Merry Christmas & Week in photos 12


Crăciun Fericit tuturor! Cum v-aţi petrecut seara de Ajun? Mie mi-a fost înseninată de o persoană pe care o credeam puţin supărată pe mine. Am petrecut alături de familie cu multă mâncare bună şi nelipsitul cozonac. Apoi am fost invitată la o prietenă bună unde m-am distrat atât de bine încât mă durea stomacul de la atâta râs.
Şi voi mi-aţi  făcut o surpriză minunată! Tocmai astăzi, în ziua de Crăciun, am observat cifra rotundă de 100 de followers via GFC. Vă pregătesc pentru începutul de an un giveaway frumos cu premiu care sper să vă bucure. Până atunci însă, revin la postarea Week in photos.

Merry Christmas everyone! How did you spend Christmas Eve? I was in a good mood, I celebrated it with my family, had dinner - ate some traditional food and sweets - and then I was invited to a very good friend of mine. I had so much fun, laughed so much that my belly started hurting.
And what a lovely surprise, I just got 100 followers via GFC, that's pretty nice for a small blog like mine. Thank you!






#1 În ultimul timp am preferat unghiile roşii. Nu ştiu dacă-i de vină Crăciunul sau pur şi simplu ador oja aceasta de la Flormar. 
#2 Că sunt fană Müller nu mai e nevoie să menţionez. Cred că în fiecare postare week in photos pun câte o poză cu un iaurt Müller. E atât de bun şi au atâtea sortimente încă cedez tentaţiei. De această dată mi-am luat Müller Froop Des Jahres Winter Orange ca să fiu în ton cu sărbătorile.
#3 De cum am venit acasă, pisica mea bătrână şi mult iubită a tot umblat după mine. Cum m-am aşezat în pat cum hop-ţop şi ea. Ce frumos stă ea la mine pe abdomen. Şmechera.
#4 Am primit într-un timp incredibil de scurt Hidrabox-ul de la Nivea. Luni m-au sunat să mă anunţe că am câştigat şi să le comunic adresa. Pe 19 a plecat coletul din Bucureşti şi în 21 l-am şi primit. Un mic cadou de Crăciun.
#5 Mi-aş petrece tot timpul în Iulius Mall doar ca să stau şi să admir frumoasele decoraţiuni. Bine, bine şi maşina.
#6 Cele două sortimente Primola ediţie limitată sunt absolut delicioase! 
#7 Ador să primesc felicitări de Crăciun. De doi ani tot colecţionez la ele şi curând am să vi le arăt şi vouă.
#8 Un citat care-mi reprezintă gândirea.
#9 Proiectul meu DIY de aseară. Au rămas câteva ramuri de brad şi m-am gândit că pot face din ele o coroniţă aşa că m-am pus pe treabă. Extrem de mulţumită de rezultat.
#10 Prăjituri delicioase şi-un vin pe măsură.

EN

#1 I wore red on my nails pretty often this month and I don't know if it's Christmas' fault or I just love the Flormar nailpolish so much. 
#2 I guess I don't have to mention again that I am a Müller Yoghurt fan. I eat it at least once a week. It has so many varieties that I can't help it. This time I bought Müller Froop des Jahres Winter Orange.
#3 Since I have arrived home my cat went crazy. Guess she missed me. Look how the she enjoys sleeping on my belly.
#4 I can't believe I received the Nivea Hydrabox in such a short time. A small but very nice Christmas present.
#5 If I could I would spend my whole time in Iulius Mall just to sit and admire the beautiful Christmas decorations. Well, well, I admit it: also the car!
#6 I just love these Primola chocolate two limited edition: Baked Apple & Vanilla, Orange Jam & Panettone! So yummy!
#7 I love receiving Christmas cards. It's been two years since I started collecting them and soon I will show them to you!
#8 I so agree with this quote.
#9 My DIY project from last night. I had some Christmas boughs so I made a cute Christms wreath. I really like the result.
#10 Yummy red wine and cookies.



Niciun comentariu:

09 10