4 decembrie 2012

NEW IN: Statement Necklace


Everytime I get a package a fight is going on inside me between my wish to open it quickly and the idea of calming down in order to not ruin it content. Fortunately rationality wins almost everytime! So, I open the padded envelope and then the plastic one and I see this beautiful necklace:

De fiecare dată când primesc un colet se dă o luptă între dorinţa de a-l deschide cât mai repede şi ideea de 
a-mi echilibra emoţiile pentru a nu distruge conţinutul plicului. Din fericire aproape întotdeauna raţiunea învinge! Aşadar deschid frumos coletul căptuşit pe dinăuntru, văd că mai este împachetat într-o punguţă de plastic, o deschid şi pe aceasta şi apoi dau de această minunăţie de colier:




It was a long wait, I ordered it on October 22th and got it only now when I was about to say it got lost. 
Where did I order it? THBoxes. I guess the entire Romanian blogosfere knows this site I looked at closely when I  found out I won the contest organized on Alexantza's blog.
It wasn't a easy decision because they have a huge variaty of necklaces I liked a lot but in the end I chose this one which in my opinion looks even more beautiful that on their site.
You can find it here. Price: 6,34$

A fost o aşteptare îndelungată, comanda fiind plasată pe 22 octombrie, ajungând abia acum când aproape că o dădusem dispărută. Uitată nu căci tot la ea îmi era gândul!
De unde e colierul?  THBoxes. Deja cred că toată blogosfera românească ştie despre acest site pe care eu l-am cercetat îndeaproape atunci când am aflat că sunt una dintre câştigătoarele concursului organizat pe blogul Alexantzei.
Decizia a fost una dificilă căci au un număr impresionant de coliere care îmi plăceau însă în cele din urmă am optat pentru acesta care arată şi mai frumos decât pe site-ul lor.
Îl puteţi găsi aici la preţul de 6,34$


The necklace seems to be well made and I've to add that I really liked the fact it came with that black tag on the jewelry, it gives it a greater look. Yes, I do care about details. And I can talk more about it but it gets boring so I rather let you admire these two close-up photos.

Colierul pare a fi bine lucrat, l-am verificat îndeaproape de cum am pus mâna pe el. În plus, ţin să spun că mi-a plăcut faptul că a venit însoţit de acea etichetă, îi conferă un alt aspect. Da,  sunt atentă la detalii. Şi ca să nu lungesc postarea la infinit vă mai las cu două poze făcute întradins pentru a sublinia cele menţionate:



Hope you also like it as much as I do and I'm waiting for your opinions! Don't be shy, I don't bite! Wish you a beautiful day!

Sper că şi vouă vă place la fel de mult ca mie şi vă aştept părerile! Don't be shy, I don't bite! 
O zi frumoasă s-aveţi!



Niciun comentariu:

09 10