29 decembrie 2012

Problema cu Disqus. Help!

Mi s-a adus la cunoştinţă că disqus-ul nu funcţionează aşa cum trebuie şi că unele cititoare nu-mi pot lăsa comentarii. M-am mai confruntat cu această problemă acum câteva luni când o blogeriţă îmi spunea că nu reuşeşte nici cum să-mi lase un comentariu pe blog însă se pare că a trecut de la sine. În schimb acum primesc comentarii nu prin intermediul disqus ci prin sistemul de comentarii specific platformei blogspot ceea ce mă miră!
Atunci când una dintre cititoare mi-a spus că a încercat să comenteze folosind 3 adrese diferite de e-mail fără să aibă succes, m-am enervat şi le-am comunicat problema celor de la Disqus. 
Acesta este răspunsul pe care l-am primit aseară:


Hi Deebiku,
Sorry to hear they’re having trouble. To help us get to the bottom of this, kindly forward us the following information:
- a link to a page experiencing this issue;
- a step-by-step process to reproduce the issue on our end;
- screenshots of any errors or irregularities in this process — for more information on how to take a screenshot, visit http://take-a-screenshot.org/
Additionally, we recommend that they try the following:
- disable all plugins, extensions, and add-ons in their browser, as well as any privacy-related software;
- clear their browser’s cache and cookies, as instructed here: http://www.google.com/support/accounts/bin/answer.py?answer=32050
- enable third-party cookies, following this documentation: http://help.disqus.com/customer/portal/articles/466235-enabling-cookies
Feel free to include any other information you feel may be helpful as well.
Thanks for using Disqus, 

Aşadar, dacă aveţi probleme în trimiterea comentariilor nu ezitaţi să-mi spuneţi. Fie pe pagina mea de facebook fie printr-un e-mail la deebsblog@yahoo.com.
Îmi doresc să soluţionez această problemă cât mai repede drept urmare mi-a trecut prin minte şi să dezinstalez Disqus-ul şi apoi să îl instalez iar. Ezit însă să fac asta şi as aprecia orice sfat venit din partea unei persoane  care s-a confruntat cu aceiaşi problemă sau cu una similară.

Niciun comentariu:

09 10