8 decembrie 2012

Review: Farmec Tratament Expert


Am spus la începutul săptămânii că urmează să scriu un review la aceste produse. Ei bine aseară mi-am făcut manichiura şi mi-am amintit de promisiunea făcută aşa că m-am apucat de scris.  La întâlnirea cu  bloggeriţele clujence din noiembrie (găsiţi poze în secţiunea Events) am primit printre alte bunătăţi şi acest set Tratament expert de la Farmec  pe care l-am testat îndeajuns încât să-mi formez o opinie. 
Nu uitati de Giveawayul Firmoo la care am dat startul ieri!

Farmec is a famous Romanian brand and the products I wrote about: Cuticle Peeler, Cuticle Oil and Quick Dry Spry were found in the goodie bag I got at the bloggers meeting I wrote about here -  Events. Dont forget about the Firmoo giveaway that started yesterday.


Am primit:
1. Ulei pentru cuticule 
2.Spray pentru uscare rapida a lacului de unghii
3. Peeling cuticular

Din acelaşi set mai fac parte Bază complex fortifiant şi Loţiune cu vitamina B5 (pe care cu ruşine spun că încă nu am apucat să mi-l cumpăr. Nu mă întrebaţi de ce, m-am luat cu altele şi unghiile le-am ţinut scurte. Dar mă revanşez faţă de ele curând)


Peeling-ul cuticular - după ce l-am aplicat în zona cuticulelor am aşteptat un minut şi cu un beţisor de urechi de pe care am îndepărtat un strat de vată  (pe ambalaj scrie un beţişor de lemn dar eu sunt de părere că e mai puţin dur cu un beţişor de urechi) am împins cuticulele. Ce a făcut  practic peeling-ul? A reuşit să înmoaie cuticulele şi să le pregătească pentru aplicarea uleiului. Ca minus al produsului aş menţiona mirosul neplăcut. Nu-l pot descifra însă fără doar şi poate nu este unul agreabil. Îl găsiţi aici la preţul de 7,54 RON


Cuticle Peeler - it is gentle, moisturizes cuticles, push them back and prepares them for the next step: applying cuticle oil. One minus: smells bad.


Uleiul pentru cuticule - pe lângă mirosul plăcut m-a surprins faptul că nu lasă cuticulele unsuroase şi că după aplicare, masând uşor cu buricul degetelor, hidratează unghia si cuticulele. Îl găsiţi aici la preţul de 7,54 RON


Cuticle oil smells really great, keeps my cuticles soft and healthy and hydrates nails and cuticles area. 


Spray-ul pentru uscare rapidă este de departe preferatul meu. E chiar o minune în trusa oricărei femei. Adesea ne înfuriem că petrecem prea mult timp aşteptând uscarea ojei sau pentru că nu am avut suficientă răbdare manichiura nu a ieşit aşa cum vroiam. Spray-ul rezolvă aceste probleme. Aştepţi 2 minute după aplicarea ojei şi pulverizezi de la o distanţă de 20 cm. Usucă oja destul de rapid. (aici mă văd nevoită să adaug că am optat pentru formula "destul de rapid" căci uscarea variază în funcţie de straturile de ojă, de culoarea ojei, consistenţa ei etc) Economiseşti câteva minute bune şi  cresc şansele să ai o manichiură reuşită. În plus are un miros plăcut. Îl găsiţi aici la preţul de 7,54 RON

The Quick Dry Spray is a must have. After applying the nail polish you wait 2 min than from cca 20 cm distance the nails can be sprayed and after few minutes, not more than another 2, the nail polish is completely dry.  Besides that, it smells really great.

                                                                                                                                                                         

Aţi încercat vreunul dintre cele trei produse? Le-aţi găsit utile? Aştept comentariile voastre cu mare drag :)

As I mentioned before, Farmec is a Romanian brand and I honestly don't know if its products can be found abroad or not so maybe the question I'm gonna ask is not really appropiate: Have you tried any of the 3 products I wrote about? If yes, did you like them? Or, have you tried similar products? Can you mention some?  Leave a comment don't be shy I don't bite.





Niciun comentariu:

09 10