Week in photos 10

Iar întârzii cu postarea aceasta şi din păcate am doar 4 poze să vă arăt. Am avut o săptămână mai puţin interesantă, nu am făcut prea multe.

I'm late again and unfortunately I have only 4 pictures to show you. Such an uninteresting week, haven't done too much.



#1 Curiozitatea m-a împins să-mi cumpăr aşa numitul fruct kaki. A fost prima şi ultima oară căci nu mi se pare că are un gust prea bun şi cred că sunt atâtea alte fructe exotice mult mai bune decât el.
#2 Una dintre prietene m-a vizitat zilele trecute şi a adus un cheese cake delicios. Am pretrecut puţin timp povestind, mâncând minunăţia dulce şi am băut o cană de ceai fierbinte.
#3 Iarna-i aici şi nu pare să plece prea curând. Iubesc iarna, chiar o iubesc dar NU când străzile sunt pline de zăpadă şi nimeni nu se sinchiseşte să le cureţe.
#4 M-am tuns, nu foarte mult ci doar cât să aibă aspectul unui bob lung. Rezultatul e mulţumitor.


EN
#1 Ate kaki for the 1st and last time. In my opinion it doesn't taste very good and there are plenty of other exotic fruits better than it.
#2 One of my friends visited me and she brought delicious cheese cake. Spent some quality time talking, eating and drinking some hot tea.
#3 Winter is here and doesn't seem to leave very soon. I love winter, I really do but NOT when the streets are covered in snow.
#4 Got a new haircut. My hair is shorter now but I don't complain. Kind of like the result.