Week in photos 9





#1 - Obişnuiesc să mănânc cel puţin un iaurt Müller Stracciatella pe săptămână. Pur şi simplu îl ador, e preferatul meu!
#2 - Am petrecut ceva timp bun făcându-mi manichiura iar oja de la essence a ruinat întregul proces. :( Ah şi în curand o să-mi spun opinia şi  despre cele trei produse Farmec primite cadou la întâlnirea cu bloggerii din Cluj.
#3 - Am băut "Glühwein" de ziua naţională a României. Şi da, prefer denumirea în germană pentru că l-am băut la localul meu preferat despre care am tot scris pe blog: "Bistro Viena"
#4 - Îmi place salata de fructe indiferent de sezon, fie vară, fie iarnă. Am ales: mere, banane, kiwi şi mandarine. Yummy!
#5 - Artificii frumoase în Cluj de ziua României.
#6 - Am primit un colet de la THBoxes. Abia aştept să vă arăt cadoul care mi-a făcut ziua mai frumoasă!

EN
#1 - I eat at least one Müller Stracciatella per week. My favourite yoghurt!
#2 - Spent some time doing my nails but the essence nail polish ruined the whole process. :( Also, will write a review about the 3 Farmec products I received at the bloggers meeting.
#3 - Celebrated Romania's National Day drinking the so called "Glühwein". I use the German/Austrian name for mulled wine because I drank it at my favourite place in town "Bistro Viena." Wrote a lot about it on my blog.
#4 - I like to eat fruit salad no matter if is summer or winter. I chose apples, bananas, kiwi and tangerines. Yummy!
#5 - Beautiful fireworks in my town @ Romania's National Day.
#6 - Got a package from THBoxes. Can't wait to show you the gift that made my day!