5 ianuarie 2013

Favourite products of 2012


Presimt că mă voi lungi cu poveştile însă am decis să fac această postare pentru că anul 2012 a fost mai mult decât un an în care mi-am luat unele produse de îngrijire. A fost anul în care am devenit preocupată de ce-mi pun pe faţă, de ingredientele fiecărui produs, anul în care am ezitat de multe ori în faţa unui produs care arăta divin ori avea un preţ divin dar care ştiam că nu îmi este destinat. Anul în care am aflat ce-i Bioderma şi Ivatherm. Nu, nu ştiam. Nu foloseam produse derma-cosmetice iar acum nu-mi văd viaţa fără ele, ştiind şi simţind pe pielea mea ce minunate sunt. Toate acestea m-au impulsionat şi să revin pe blog. Foloseam acest cont de blogspot pentru a posta ocazional diverse poze, video-uri, gânduri. În mod clar nu în scopul în care îl utilizez acum.

2012 was an important year for me because I started paying attention to my skincare routine more than I did before. I learned from my mistakes and thought twice before buying a product. It was also the year I found out about derma-cosmetic producs like Bioderma or Ivatherm. No, I didn't know about them. Now I find it very weird because I can't imagine my life without them. Great products. All these encouraged me to come back on blogspot. Some of you know that I used it for posting random videos, pictures or sharing my thoughts and not for what I use it today.

~~~

Să începem cu cosmeticele. Dacă am ceva de adăugat o voi face, dacă nu, mă voi rezuma în a le menţiona. Nu este necesar să scriu că iubesc produsul respectiv căci dacă nu o făceam nu era pe listă.

Let's start with the cosmetic. If I have something to add I will write if I only mention them is because I find it pointless to write "I love it" every single time.

1.Maybelline Dream Satin Liquid Foundation - l-am folosit circa 4-5 luni până ce am renunţat la el în favoarea Dermablend-ului de la Vichy. Întotdeauna am iubit fondurile de ten de la Maybelline şi am apreciat că era disponibil într-un număr mai mare de patru nuanţe cum e cazul Dermablend-ului, că rezista câteva ore bune şi că se întindea super uşor. Însă dermatologul a decis că am nevoie de un fond de ten non-comedogenic şi mi-a sugerat Dermablend-ul care văd că e un produs tare controversat însă mie îmi face foarte bine.  / I used this foundation for about 4-5 months and I stopped using it when my dermatologist recommended me Vichy Dermablend. I still think Maybelline is a great foundation, it didn't break out, has  a natural shade but after the break out I had in July, a very stressfull month for me, my dermatologist said I need a non comedogenic foundation.
2.Rujul  de la Miss Sporty  #053 Watch out / Miss Sporty Lipstick #053 Watch out. Review aici/here
3.Rujul de la MUA  #15 Juicy / MUA Lipstick #15 Juicy
4.Baton corector  So Perfect Stay Miss Sporty /  Miss Sporty So Perfect Stay Cover Stick - Il folosesc ca anticearcăn.  E un produs ieftin şi bun. / I use it as concealer. It is a very cheap product but a good one.
5.Fondul de ten Dermablend de la Vichy / Vichy Dermablend Foundation. Review aici/here
6.Fard mineral Everyday Minerals / Mineral eyeshadow. Puteţi citi mai multe despre el / You can read more about it aici/here
7.Paleta Undressed de la MUA / Undressed MUA Pallete. Ştiţi că e produseul MUA cel mai bine vândut în 2012? Asta zice multe despre ea. / Do you know that is their  2012 biggest seller? That says a lot about it.
8. Rimelul / Mascara Maybelline One by One Volum Express .Îl puteţi vedea mai bine /You can see it better aici/here
9. Balsamul de buze cu Cola Cola / Coca Cola Lip Balm - Aici trebuie să menţionez că e divin şi că e aproape gata. Îmi pare rău că nu se găseşte şi la noi. Sper să reuşesc să ies anul ăsta din ţară şi să-mi cumpăr nu unul, ci mai multe. / I have to say I adore it. It is divine and I'm so sad it's almost empty. I really hope I will go abroad this year so I can buy not one, but more.
10. Creionul de ochi Ada. / Eye Pencil Ada (Romanian brand)  Dovada că şi ce-i ieftin poate fi bun. / The best proof that cheap products can also be great. It cost @ 0,25 euro.


1.Flormar Nail Care Optical Whitener  
2.Essence #121 Gold Fever
3.MUA #21 
4.Farmec  Ulei pentru cuticule / Cuticle Oil.  Am scris despre el / Wrote about it aici/here
5.Farmasi #976 -  E nuanţa perfectă de roşu aşa că după cum se vede şi-n poză sticluţa e aproape goală. / is almost empty, perfect shade of red.
6.Flormar  SuperShine Miracle Colours U14


1. Crema Mineral Body Peeling with Grapefuit - cel mai bun body peeling şi cum am avut grijă să-l informez pe fratele meu, am mai primit unul de Crăciun. Conferă pielii un aspect plăcut şi catifelat. / The best body peeling I've ever had. I told to my brother that I love this product and he bought me another one as a Christmas gift. This product leaves my skin soft and silky.
2. Crema Mineral Mineral Foot Cream
3. ON LiNE Spumă pentru baie cu  lapte şi miere / ON LiNE Foam Bath with milk and honey - Confort şi relaxare e tot ce pot să spun despre acest produs. / Confort and relaxation thats all I have to say about this product.
4. Apivita Cremă hidratantă pentru mâini /  Apivita Intensive Moisturizing Hand Cream
5. Farmec Cremă pentru mâini cu glicerină / Farmec Glycerin Hand Cream  - A fost produsul care m-a insoţit o bună perioadă de timp dar acum e gata şi trebuie să o arunc. Sunt destul de mulţumită de crema de la Apivita şi dacă după ce o termin nu o să o găsesc în magazine, voi reveni cu drag la cea de la Farmec. /  I used this hand cream for more than half a year but now it is empty and I have to throw it. I also love Apivita hand cream and if I won't be able to find it once I empty the bottle, I will buy again the Farmec one. Great product.


1. Bioderma Gel Spumant Sebium / Bioderma Sebium Gel moussant - Nu am cuvinte să descriu minunăţia asta de produs. Sunt la a doua sticlă de 500 ml, prima mi-a ajuns de la mijlocul lunii august până la sfârşitul lui decembrie, şi până acum nu am încercat nici un produs care să îmi lase tenul atât de fin. / I have no words to describe this amazing product. Bought the 2nd 500ml bottle, the 1st one I used daily it for about 4 months. Honestly it is the 1st product that leaves my face so soft.
2. Cosmetic Plant Cremă antiacnee cu ulei de salvia şi sulf  / Anti acne cream with sage oil  and sulfur - La începutul lui 2012 tenul încă se încadra în categoria celui mixt sau mai puţin gras şi puteam folosi cu succes această cremă. Din august în schimb n-am mai folosit-o, am trecut la Ivatherm. M-am şi mirat că am mai găsit-o pe acasă. Acum e la coşul de gunoi. Ţin minte că am avut şi loţiunea din aceiaşi gamă însă pe aceea am terminat-o destul de repede. / At the beginning of 2012 I had a combination skin, oily only around T zone so I used this cream and I liked it a lot. Since august I stopped using it, I  chose Ivatherm instead. I was still surprised I found it at home but after I took the picture I throwed it. I remember I also had the Acne lotion with sage oil but that one I managed to empty it in a short time.
3.Ivatherm cremă pentru ten gras cu tendinţă acneică / Ivatherm Cream for acne prone oily skin and sensitive skin. Review aici/here
4.Bioderma loţiune micelară Sebium / Bioderma solution micellaire Sebium -  Alt produs uimitor de la Bioderma. / Another amazing Bioderma product.
5.Beauty mineral  Cremă de ochi / Beauty mineral Eye Cream  - Mărturisesc că e şi prima cremă de ochi încercată dar dacă am fost mulţumită de ea, nu am mai încercat alta. / I confess is the 1st eye cream I bought but if I liked it, I wasn't curious to try some others.

Dacă aveţi întrebări, vreţi să ştiţi mai multe despre un produs, vreţi să vă spuneţi opinia, diferită sau nu, despre cutare produs, vă invit să o faceţi. Am să răspund cu plăcere fiecăreia dintre voi! S-aveţi o zi frumoasă şi călduroasă!

If you have any questions, want to know more about a product, want to share your own opinion about them, different or not, please do it! I will gladly answer to you. Have a nice and warm day!


Niciun comentariu:

09 10