9 ianuarie 2013

MUA Wishlist

MUA a depăşit 45.000 de fani pe Facebook motiv pentru care are şi acum o ofertă care nu-i însă suficient de tentantă (comenzile mai mari de 8 lire primesc gratuit un set de gene false, o ojă albastră cu slipici şi un lipgloss - neinteresant pentru mine) şi se apropie cu paşi repezi către 50.000 când transportul va fi gratuit şi produsele reduse cu 50%. Am cercetat bine site-ul şi mi-am făcut listă. Cu unele produse sunt încă puţin în dubii căci nu am neapărăt nevoie de ele,  în timp ce altele sunt ferm convinsă că le vreau.




1. Conceal and Brighten Kit Porcelain Beige  - 2,5 £  - un nou produs al brandului MUA. După ce am văzut swatch-urile aici chiar sunt tentată să-l cumpăr.
2. Brow Hit -3,5 £ - încă dinainte de oferta de 35% off vroiam să îl cumpăr dar nu eram foarte convinsă că este un produs ok. Ieri am citit review-ul scris de Anca aici şi pe mine m-a convins. Are plusuri şi minusuri însă plusurile se referă la calitatea produsului aşa că am să mi-l cumpăr.
3 şi 5 - Lipstick - La preţul redus la 0,5 £  nu aş rata nuanţele 12 şi 13. Şi parcă şi renumitul Bare, nuanţa 14 îmi face cu ochiul.
4. Eye primer - 2,5 £ Am citit lucruri bune despre acest produs aşa că tind să-l cumpăr.
6. Shimmery Kiss Brusher - Pink Shimmer Kisses - 3 £  - Deşi mi-am mai luat un blush de la ei, întotdeauna am preferat genul acesta de blush cu mai multe nuanţe în defavoarea unuia compact.
7 şi 8 12 Shade Pretty Pastels Pallete -4 £  După ce mi-am luat Undressed-ul pe care o ador, privirea îmi e aţintită asupra acestei palete cât şi  asupra 12 Shade Glitterball Pallete. Amândouă îmi plac însă anul acesta am decis că o să fiu  mai chibzuită aşa că ar trebui să mă decid asupra uneia dintre ele. Nu am nevoie de multe palete dar preţul redus al acestora mă face să le doresc.
9. Pressed Powder - 1 £  Am citit părerile celor care şi-au cumpărat-o şi cele mai puţin pozitive au catalogat-o drept ok. Aş vrea şi eu să o încerc.

EN : I'm very sorry I can't translate everything. Time is something that I'd like to have right now. So I suggest you to use google translate, located in the sidebar. Thank you and sorry again!

Niciun comentariu:

09 10