3 ianuarie 2013

My first muffins


M-am trezit bine dispusă şi gata de pus pe treabă căci imediat trebuie să plec să iau un interviu. Am recitit ghidul de interviu pentru ca totul să fie bine, verificat reportofonul dar nu am uitat de blog. Postarea era în mare pregătită, trebuia doar să o traduc în limba engleză.  Deci am făcut muffins! Şi au ieşit divin. Atât ca aspect cât şi ca gust. Vă las să citiţi cele câteva rânduri şi poate-mi lăsaţi o părere despre felul în care arată, îmi sugeraţi ceva reţete :D

Referitor la titlu, e de fapt prima încercare a mea şi a unei prietene bune. Am zis să încheiem 2012 cu un mic experiment culinar şi nu-mi vine să cred că au ieşit atât de delicioase. Am fost puţin îngrijorate că nu am adăugat suficient lapte şi ulei căci nu am avut cu ce să măsurăm aşa că am estimat...după ochi. Am fost norocoase, compoziţia a ieşit numai bună. Am făcut muffins cu vanilie şi muffins cu ciocolată care au fost super apreciate! Nu ştiu care dintre ele a fost preferata mea, cele cu ciocolată când erau calde semănau la gust cu desertul meu preferat, brownies, aşa că ar trebui să le aleg pe ele. Şi totuşi, mi-au plăcut şi cele cu vanilie peste care am pus bucăţele de ciocolată.

Woke up in  a good mood today and in few minutes I've to leave to take an interview. I read again the guide interview, checked the recorder but didn't forget to blog. Actually the post was half written, I just had to translate everything in english. So, as the title says, I made muffins and in my opinion the look great!
What do you think?
Regarding the title, is actually my and my friend first attempt.  I can't believe they turned out so yummy. We were a bit worried we didn't add enough milk and sunflower oil because we had no cup measuresment (hope that's its english name)  but we were lucky to do everything right without it. We made vanilla muffins and chocolate muffins and everyone told us they were great. Can't tell you which one was my favourite, the chocolate ones tasted like brownies, my favourite dessert, so I think I should choose them. But I also loved the vanilla ones decorated with chocolate.


Prima tură : cele cu vanilie - First round : vanilla ones

Rezultat -Result
  Şi rezultatul final cu muffin-ul special în mijloc 
 And the final result with the special muffin in the middle.

S-au potrivit tare bine cu un vin roşu sec. - They were great with red wine! 

 Vă urez tuturor  să-aveţi o zi superbă!
  Wish you all a great day!

Niciun comentariu:

09 10