14 ianuarie 2013

NEW IN: Red and Gold Bracelet

Zilele trecute o prietenă bună mi-a spus că şi-a cumpărat o brăţară handmade şi mi-a menţionat şi cine e persoana din mâinile căreia ies nişte brăţări frumoase. Împinsă de curiozitate i-am vizitat pagina de facebook: De Bijou şi mi-am cumpărat o brăţară  care mi-a luat ochii de cum am văzut-o.
Preţ : 15 RON.
Aici puteţi găsi toate albumele ei şi vă spun de pe acum că albumul Chained Bracelets e preferatul meu.
Dacă sunteţi din Cluj cu atât mai bine. O recomand pentru promptitudine, am vorbit cu ea joi seara spunându-i că lungimea brăţării trebuie să fie de 14 cm plus lanţul de prelungire iar vineri seara am şi intrat in posesia brăţării împachetată drăguţ într-un săculeţ galben.
Ce ziceţi, vă place brăţara mea? 

EN 

Few days ago a good friend of me told me she bought a handmade bracelet and she said to me who is the person who makes so beautiful bracelets. Curiosity got me on her facebook page De Bijou  and when I saw the red and gold bracelet I knew it has to be mine. I paid for it less than 4 euro.
What do you say? Do you like it?



Niciun comentariu:

09 10