31 ianuarie 2013

Review : Flormar Turbo Boost X5 Mascara


Am ceva mai mult timp liber zilele acestea şi m-am gândit să vă vorbesc despre rimelul Flormar Turbo Boost X5 pe care l-am primit în plăsuţa cu bunătăţi de la întâlnirea cu bloggeriţele din Cluj de acum câteva luni. Nu l-am deschis şi încercat decât zilele trecute. Având o experienţă super plăcută cu ojele de la Flormar am crezut că aşa va fi şi cu acest rimel.

I have some free time these days so I decided to write my opinion about the Flormar Turbo Boost X5 mascara which I got at the beauty bloggers meeting some months ago. Decided to open it and try it few days ago.



Pro
1. Ambalaj colorat, drăgut. /  Nice, colourful packaging.
2. Conţine 12 ml, o cantitate măricică în raport cu alte rimeluri. /  12 ml, a good quantity compared to other mascaras.

Contra / Cons
1. După cum se poate observa şi în poze datorită formei sale, capacul cu periuţa nu poate sta decât sprijinit. Un dezavantaj dacă te-ai murdărit puţin în jurul ochilor, ai nevoie de câteva secunde pentru a îndepărta excesul şi capacul cu periuţa nu stă-n picioare. Eu consider acest aspect unul enervant mai ales dacă eşti şi în criză de timp. /  Dislike the cap of the mascara tube's shape - triangular shape.
2. Forma periuţei lasă de dorit. Parcă nici nu o pot mânui cum trebuie. Peri rari şi în dorinţa de a alungi frumos genele când aplici mai multe straturi periuţa nu face altceva decât să le lipească între ele. / Dislike the brush, if you want to apply more than 2 coats, thanks to the brush shape you will only manage to stick your eyelashes together.

Să vă arăt cum se comportă pe genele mele care de felul lor sunt lungi. / That's how it looks on my eyelashes.

1 strat vs 2 straturi   / 1 coat vs 2 coats

1 strat - arată de parcă nu aş fi aplicat nimic1 coat - looks like I'm not wearing mascara .

2 straturi  par a fi ok. Sunt lungi (nu la fel de lungi precum  ar fi dacă aş folosi alt rimel) şi nu se lipesc între ele prea tare dar efectul nu-i spectaculos şi culoarea  nu e intensă. / 2 coats looks ok. They are quite long, aren't stuck together but I am not as pleased  as I would be if I used another mascara brand.



La 3 straturi se schimbă povestea.  Întradevăr genele sunt lungi dar mult prea lipite una de alta iar murdăria din jurul ochiului nu ştiu dacă să o atribui doar periuţei  (pe periută se lipeşte mult produs şi mă tot chinui să-l îndepărtez) sau şi mie căci nu sunt obişnuită cu o asemenea periuţă.

3 coats - They are long but stuck together and as you can see there is some extra mascara around the eye due to the brush (it has a lot of product left on it) or due to my lack of practice with such a brush. 



Acestea fiind spuse, nu aş cumpăra acest produs din cauza periuţei şi a faptului că aplicat în mai multe straturi nu arată cum mi-aş dori. În plus, cum ating puţin zona ochilor cum mă înnegresc toată. Am să încerc de curiozitate să schimb periuţa şi să văd dacă se observă vreo diferenţă.
Dacă tânjiţi după gene lungi şi nu vă incomodează prea tare că se lipsesc când aplicaţi mai multe straturi  atunci probabil veţi găsi acest rimel ok.  
Preţul acestuia este unul redus, cred că se învârte în jurul sumei de 20-25 RON. Dacă mă înşel, vă rog să mă corectaţi.

These being said, I wouldn't buy this mascara because of the brush and because my eyelashes don't look as I want them to when I apply more than one coat. I will try to change the brush and see if there is any difference or not.  If you want long eyelashes and it doesn't bother you that they stick together then I guess you will find this mascara ok.
I don't know its price  but I guess @ 5-6 euro so is pretty cheap.


Care este rimelul vostru preferat? Iubiţi un anume brand? 
What is your favourite mascara?Any favourite brand?

Niciun comentariu:

09 10