9 februarie 2013

Despre tag-uri - Liebster Award sau cunoaşte-mă mai bine




Mărturisesc că nu sunt adepta tag-urilor aşa că este posibil să fie prima şi ultima dată când fac asta. Trei bloggeriţe m-au nominalizat pentru acest Liebster Award Discover New Blogs, motiv pentru care ţin să le mulţumesc! Întrebările fetelor le-am găsit interesante şi  totodată, le-am considerat o bună metodă de a mă cunoaşte mai bine. Din păcate nu stau foarte bine la capitolul timp liber, motiv pentru care, după cum am menţionat anterior, nu voi aloca, în viitor, timp unor atare postări.
Voi răspunde tutoror întrebărilor într-un singur post şi contrar regulilor, nu voi specifica alte bloguri care să continue tag-ul.

Întrebările Buburuzei :

1. Cât de des te enervezi şi în ce mod îţi manageriezi furia?
Sunt o persoană destul de calmă, evit conflictele şi încerc să nu fac din ţânţar, armăsar. Extrem de rar am constatat că reacţionez impulsiv şi  agresiv dar pentru o atare atitudine îmi trebuie un motiv serios. Prin agresiv înţeleg o uşă trântită, o pernă aruncată. Nu lovesc persoane. Mă calmez uşor ascultând muzică.
2. Ce preferi cute sau clasic?
Dacă e vorba de stil vestimentar, atunci cute. Dacă ne referim la machiaj, ambele.
3. Heels or flats?
Am 180 şi dacă mă întrebai acum jumătate de an, răspundeam într-o secundă: flats. Ulterior, mi-am schimbat  ideile şi consider că un toc de 5 cm e admisibil pentru înălţimea mea.
4. Ceea ce studiezi / sau ai studiat, este ceea ce ţi-au dorit să faci?
Studiez istoria orală în cadrul Facultăţii de Istorie şi Filosofie, Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca şi pot spune că îmi place ceea ce fac. Îmbin istoria, una dintre materiile mele preferate de-a lungul anilor de şcoală, cu aspecte legate de jurnalism. Îmi face plăcere să iau interviuri unor oameni care au făcut istorie, să le transcriu, să le analizez.
5. Ce piesă aveai pe repeat când erau puştoaică?
The Rasmus - In the Shadow.
6. Fustă sau pantaloni?
Adesea, pantaloni. Prevăd însă o schimbare, începând din primăvară.
7. Cu ce fel de ruj te simţi mai bine? Bold or nude?
Nude deşi în ultima perioadă am ieşit din zona de confort şi am apelat la culori mai intense.
8. Hot coffee or cold coffee?
Rar beau cafea dar aş merge pe cold coffee -vara.
9. Care este visul tău?
Să trăiesc suficient de mult încât să-mi îndeplinesc visele care apar sau se dezvoltă în etapele specifice vieţii.
10. Vanilie sau ciocolată?
Ciocolată dar nici vanilia nu îmi displace.

Întrebările Ralucăi  (Black Eyed)

1. Care este cartea ta preferată şi de ce?
Evit să menţionez cărţi despre istorie chiar dacă din această categorie aş nominaliza preferata mea, aşa că oscilez între Maitreyi a lui Mircea Eliade şi Dincolo de bine, dincoace de rău. Despre iubire - Aurora Liiceanu, Alice Năstase. În acest moment o aleg pe a doua dar şi prima o găsesc extrem de specială.
Dincolo de bine, dincoace de rău, e îmbinarea perfectă dintre romantism, realitate şi o mare doză de sarcasm şi amuzament. Şi puţină dramă. Deşi nu sunt de acord cu multe dintre aşa-zisele concluzii stabilite de cele două autoare, maniera în care abordează subiectele legate de dragoste sunt interesante. Şi aş alege două citate care fie m-au amuzat, fie mă regăsesc în ele.  Nu le aparţin autoarelor dar se regăsesc în carte "În spatele fiecărui bărbat de succes, stă o femeie uimită" -Maryon Pearson ,  "În fiecare noapte te scot din inima mea şi în fiecare dimineaţă te găsesc acolo la loc." - replică din Pacientul englez.  E o lectură extrem de lejeră şi plăcută. Şi te face să reflectezi asupra propriei vieţi.
2. Ce ţări străine ai vizitat, care ţi-a plăcut cel mai mult şi de ce?
Nu am vizitat decât Austria, Ungaria, Germania şi doar în trecere Cehia şi Slovacia. Fără doar şi poate, Germania, mai precis Berlinul. Oraşul meu de suflet, un oraş colorat din toate punctele de vedere, un oraş care încă se resimte după evenimentele anterioare anului '89, un oraş extrem de primitor şi oarecum asemător cu ale noastre oraşe, datorită zonelor cu blocuri gri şi infracţionalitate ridicată. Da, şi asta face parte din flerul lui căci îmi induce acel sentiment de - acasă -
3. Cum este stilul tău într-un singur cuvânt?
Cute? Nu am un stil anume, aş fi spus normal, dar tinde să se modifice în funcţie de starea de spirit.
4.Care sunt culorile tale preferate?
Visiniu, tangerine, verde mentă, roşu, turcoaz, albastru navy.
5. Care este lucrul acela din şifonierul tău fără de care nu poţi trăi?
Lenjeria? :)) Eh,  am să spun eşarfele. Am dezvoltat o mică obsesie pentru ele.
6. 3 hobby-uri?
Blogging, volei, citit.
7. Numeşte trei lucruri care sunt acum lângă tine.
O carte, căşti, ochelari.
8.Care este serialul tău preferat?
Anatomia lui Grey.
9. Care a fost ultimul film pe care l-ai văzut?
Mă tot chinui să-mi amintesc dar zău că nu ştiu. În ultima lună sigur nu am văzut nici unul căci am fost prea ocupată cu altele, plus m-am uitat la seriale.
10. Care este anotimpul tău preferat?
Toamna.
11. Cât de multă cafea bei?
Una la 2-3 luni.

Şi întrebările  lui Mademoiselle Zaria

1. De câte ori pe zi mănânci?
De câte ori simt nevoia. De regulă, respect cele 3 mese dar adesea numărul lor creşte. Câteodată mai şi scade.
2. Ai urmat vreodată o dietă? Dacă da, în ce a constat?
Nu, nu am urmat.
3. Faci sport?
Prea puţin, din nefericire. Vreau să îndrept asta, prin jogging de îndată ce vine primăvara.
4. Te-ai gândit vreodată să faci o operaţie estetică? Care?
Da. Mult timp am fost supărată că nasul meu, odată perfect, a suferit câteva incidente datorită faptului că am practicat volei şi mai primeam  mingi direct în faţă. Acum însă, mi-a trecut ideea.
5. Te consideri optimistă sau pesimistă?
Optimistă şi visătoare.
6.  Care e cel mai mare vis al tău? 
Să trăiesc suficient de mult încât să-mi îndeplinesc visele care apar sau se dezvoltă în etapele specifice vieţii.
7. Cum te vezi peste 10 ani?
Am învăţat să apreciez fiecare clipă, să mă bucur de fiecare zi şi să sper că, printr-o atitudine pozitivă, totul va fi bine. Aşadar nu îmi plac întrebările de genul acesta şi detest că fiecare interviu pentru job le conţine.
8. Ce părere ai despre tine nemachiată?
Una ok. De îndată ce o să finalizez tratamentul la care sunt "abonată" de câteva luni bune şi problemele tenului vor dispărea, nu am nici motiv să mă plâng.
9. Dacă ai avea foarte mulţi bani în ce ţi-ar plăcea să îi investeşti?
Într-o afacere? Dacă aş avea mulţi bani aş sprijini categoriile defavorizate, oamenii bolnavi şi aş crea adăposturi pentru animale. Suferinţa oamenilor şi a animalelor, este într-un anume fel şi suferinţa mea.
10. Îţi e frică de trecerea timpului?
Nu. Trăiesc fiecare zi ca atare aşadar când privesc înapoi mi se pare că timpul trece mai lent şi că mă agăţ de fiecare lucru ce-mi poate aduce un cm de bucurie. Simt că printr-o atare atitudine pot prelungi trecerea timpului.
11. Îmi vei urmări blogul de azi înainte?
Nu e o întrebare tocmai pertinentă însă ai un blog tare drăguţ pe care cu siguranţă îl voi răsfoi.

Niciun comentariu:

09 10