27 februarie 2013

MUA Cosmetics Haul

A trecut mai bine de o lună de când cei de la MUA (Makeup Academy) au lansat oferta ce implica reducere de 50% la toate produsele şi transport gratuit. Că a fost o nebunie totală cu plasarea comenzii, cu site-ul care nu a făcut faţă numărului mare de comenzi, cu staff-ul care răspundea aleatoriu la mailuri cred că ştiţi deja.
Ca atare deşi am comandat în prima zi de ofertă am primit comanda abia cu o săptămână în urmă şi cu câteva mici problemuţe: nuanţe inversate la rujuri sau altele puţin desprinse de la bază. Fiind o comandă mare m-am bucurat că nu s-au spart ojele şi că paletele erau intacte.

It's been more than a month since MUA had that special offer : 50% OFF + free shipping and I got my order only a week ago. As you already know the site crashed because many people were trying to place their order and when they finally made it work, many products were already out of stock. It was a mess. MUA obviously didn't know how to deal with the situation but they have no excuse because something similar happened when they reached 35.000 fans on Facebook. Anyway, I'm glad that my big order is here. I think I ordered more than 30 products (made my friends curious so they wanted to try the MUA products) I already knew their quality so I only ordered what I really wanted / needed. Unfortunately there were some problems with the order: my friends got their lipsticks but in a different shade that the one they wanted plus some of the lipsticks we ordered (3) are kind of detached from the base. The good thing is that the nail polishes and the palettes are fine.

Partea mea de comandă / My order


Pudra - Nuanţa 1  Pressed Powder  - Shade 1
Am fotografiat-o la lumina naturală ca să îi pot surprinde adevărata culoare.  Am fost tare surprinsă când am văzut-o căci mă aşteptam să fie mai mititică, cam cât blush-ul pe care mi l-am luat cu ocazia ofertei de 35% off . Dar surpriză! / Natural light. I was very surprised when I saw it, expected it to be quite like the blush I ordered when they had the 35% offer but it is way bigger.



Rujuri - Nuanţele 13, 16, 1.  Lipsticks - Shade 13, 16, 1.
Dacă ar trebui să aleg un singur produs preferat MUA cu siguranţă ar fi rujul. Au nişte culori aşa frumoase şi cele pe care le-am comandat acum miros aşa bine, a ciocolată. Păcat de nuanţa 13 care e desprinsă de la bază aşa că trebuie să folosesc rujul cu puţină atenţie. / If I were to choose just one MUA product, that would be, without doubt, the lipstick. Love their beautiful colours and these I got smell so yummy, like chocolate. Too bad shade 13 is detached from the base so I have to use it carefully.


Tuş negru - Black eyeliner
L-am luat din pură curiozitate şi e destul de ok. / I bought this product because I was curious to see how it is and I have to say I find it ok. 



Paleta Glitterball - Glitterball Palette.
Cred că e cea mai  drăguţă paletă pe care o am. Am să fac nişte swatch-uri zilele astea şi o să îi dedic o postare. Nuanţe frumoase iar unele dintre ele nu sunt atât de pigmentate şi pot fi folosite şi pentru un machiaj de zi. / I think this is the prettiest palette I own. I will definitely write a post and show you the swatches. Beautiful colours and some of them aren't higly pigmented so I can use them for every day makeup.


Care dintre produsele MUA vă plac mai mult? Which MUA product do you like the most?
S-aveţi parte de o zi însorită, la Cluj miroase a primăvară! :) Wish you all a great and sunny day. Here it smells like spring! :)



Niciun comentariu:

09 10