Week in photos 14

E deja marţi şi astfel de postări obişnuiesc să le scriu şi să le public duminica sau cel târziu în cursul zilei de luni. Uite că m-a prins ziua de marţi şi abia acum mi-am găsit timp să scriu şi să descarc pozele. A trecut şi ultimul examen crunt, mai e unul uşor şi cu puţin noroc până la vară am scăpat.

Sorry I only managed to write and publish this post today. I've been very busy with exams and projects and also had some personal issues to solve but everything is back to normal now.



#1 Imaginea cu care m-am trezit lunea trecută. Zăpadă şi copilaşi bucurându-se de ea. / That's what I saw when I woke up last monday. Snow and cute kids enjoying it.
#2 Am început să mă uit la The Carrie Diaries. Primul episod mi se părea mult prea de adolescenţi şi am vrut să spun pas. O prietenă m-a convins să îl vizionez şi pe al doilea şi apoi am ajuns la al treilea şi imediat o să mă uit şi la al patrulea. :)) Povestea în sine nu e prea interesantă dar outfit-urile personajelor sunt super. / Started watching the Carrie Diaries. 1st ep was pretty boring too much teen drama but my friend convinced me to watch the 2nd one and then I watched the 3rd and tonight I will probably watch the 4th one. It is worth watching  for the fashion, the pretty outfits.
#3 Mă topesc după loţiunea de corp cu smochine şi ciocolată de la Balea. Miroase atât de delicios. / Adore this body lotion from Balea, chocolate & fig. It smells amazing.
#4  Înainte de examen, cearcăne destul de vizibile. / Before exam, pretty big dark circles under my eyes. Blame the sleepless nights




#5 Îmi e gândul la botinele acestea din New Yorker, îmi plac extrem de mult,  aveau un preţ modic - erau reduse la 45 RON şi mai aveau şi numărul meu. Ştiu, cereau a fi cumpărate. Dar tocul e puţin cam prea mare pentru cei 180 ai mei. Aşa că fetele care îşi doresc să fie înalte ca mine trebuie să se gândească şi la acest aspect. / I love these boots and I am still thinking, did I take the right decision of letting them there? I love them, they were on sale and they had my number. Then what was the problem? The high heel. Yes I do consider them high heel shoes. I'm 180. So you girls, who want to be tall like me, take this aspect into consideration.
#6 Am avut o săptămână dificilă care a început prost şi m-am consumat câteva zile bune până când am decis să rezolv problema iar acum e totul ok. Citatul e reprezentativ. / I had a bad week, it started bad, then I had to deal with some doubts and regrets and chances not taken but I decided to take the risk and solve the problem so now everything is fine. My week quote.
#7 Veşnica problemă a fetelor. Să nu îşi cumpere o prietenă acelaşi produs ca mine. Eu n-am nimic împotrivă. Motiv pentru care i-am oferit colegei de cămin un lanţ exact ca al meu şi a dansat prin cameră de fericire :))/ Some girls don't like seeing her friend owning the same necklace, scarf, blouse etc as they do. I don't have such problems. So I gave a necklace to my friend, she was so happy that she started dancing :))
#8 Şi dacă ador să fac surprize, îmi place şi să fiu surprinsă. Când părinţii mă sună să mă anunţe că îmi trimit pachet nu refuz niciodată. Parcă e Crăciunul de fiecare dată când deschid geanta cu bunătăţi. Şi pentru că ştiu că îmi place sucul de mere, mi-au trimis 5 cutiuţe micuţe cu pai cu tot. Asta ca să îmi amintească că mai trebuie să merg şi pe acasă. Suc se găseşte peste tot dar când îl vezi acolo în geantă ştii că are o semnificaţie  specială. / I love surprising people but I also love being surprised. As a student, when your parents call you to tell you they are sending you a package you can't not say no. Everytime I get one feels like Christmas. You never know what's exactly inside. Until you open it. This time among other things I found apple juice. I know, you will say that apple juice can be found anywhere. True but it has a special meaning when you get it from your parents who know you love it so much and who are waiting for you to come home. 


#9 & #10 Şi după o săptămână încărcată mai mult emoţional decât cu treburi legate de facultate am decis să mă bucur de un prânz gustos în compania unor prietene. Yummy pizza. / After a difficult and emotional week I decided to go out for lunch with some friends. Pizza was delicious.

Pentru că e deja marţi în loc să vă urez să aveţi parte de o săptămână uşoară, se cuvine să spun: Hai odată Vineri!
Because is already tuesday evening instead of wishing you to have a great week I say: Hurry up Friday!