Week in photos 15

Gata cu examenele, în sfârşit e vacanţă! 
Done with exams, it is finally holiday!


#1 De când a apărut Lion white nu pot să nu-l asemăn la gust cu Raffaello. Îmi place! / I love Lion White, tastes almost like Raffaello.
#2  După examenul greu de marţi m-am răsfăţat cu o porţie imensă de mâncare total nesănătoasă
şi cu seriale. Dar eu zic c-am meritat. / After the Tuesday exam I spoiled myself with junk food & TV series. I say I deserved it.
#3 Şi-am continuat să mă relaxez şi-n zilele următoare citind reviste. / Reading fashion & beauty magazines - another great way to relax.
#4 De câteva zile am început să mă uit la Pretty Little Liars. Şi cum i se întâmplă studentului, când trebuie să înveţe pierde vremea uitându-se la 5-10 episoade pe zi. Nu mă mir că în câteva zile am terminat sezonul 1 şi imediat şi pe al doilea. / I started watching Pretty Little Liars and how it usually happens during the exam period, I watched around 5-10 eps / day. I'm not surprised I'm done watching season 1 and in few days I will say the same about the 2nd season.
#5 Nu există săptămână fără Müller! Acum am revenit la cel cu stracciatella şi am adăugat câteva cereale. Yummy! / There is no week without Müller. This time I had Müller with stracciatella and some cereals.
#6  Continuând relaxarea din zilele precedente, joi am ieşit  într-un club. Era atât de cald afară în jur de 12 AM credeam că în sfârşit vine primăvara. /  Continued relaxing by going out Thursday night. It was so warm outside around 12 AM, thought spring is coming. 




#7 Dar vineri dimineaţa m-am trezit cu minunăţia asta de peisaj.  Nu seamănă a primăvară ... / But friday morning when I woke up, that's what I saw outside my window. Doesn't look like spring ...
#8 Am văzut o rochiţă cu print aztec în H&M şi a mea a fost. / Saw a nice aztec print dress at H&M and I bought it.
#9 După o seară în oraş şi un alt examen care bătea la uşă, o cafea şi compania unei persoane dragi mi-au prins numai bine. / After a night out and another exam just around the corner, a coffee and a good company were exactly what I needed.
#10 Şi dacă tot s-a terminat şi a 7-a sesiune, am  în sfârşit timp să citesc şi altceva decât ce îmi e util pentru facultate. / The 7th exam period is over so I finally have time to read what I want and not just what I have to.
#11 De regulă când citesc port ochelari. Mă tot gândeam să încerc şi alte rame. Îmi plac la nebunie ochelarii tip Harry Potter :)) / I usually wear glasses when I read and few days ago I thought about buying glasses like those Harry Potter wears. :))
#12 În încercarea de a-mi face curat prin laptop care după sesiune era plin de fişiere în locuri total nepotrivite, am dat peste poza asta. E făcută în 15 octombrie 2008 în ziua când împlineam 18 ani. Nu eram tocmai fericită că a trebuit să-mi petrec toată ziua la Alba Iulia făcând poze pentru albumul de sfârşit de liceu. Se citeşte asta pe faţa mea. Lipsă totală de interes. Şi aveam părul scurt şi proaspăt vopsit. Nu vroiam să apar în album cu părul roşu ca focul. Ce perioadă nebună am avut atunci. / I found this picture took in October 18th 2008 also known as the day I turned 18 while I was deleting & moving folders. I wasn't quite happy that I had to spend my birthday taking pictures for the high school photo album. You can see it on my face. I don't think I have a photo where you can see me smiling. I was so pissed off . And I had short hair.

Să aveţi o săptămână frumoasă! Have a nice week!