20 februarie 2013

Wishlist de primavara


Luna martie se apropie cu paşi repezi şi nu pot decât să mă bucur. Dacă în postarea anterioară menţionam că inteţionez să fiu mai chibzuită, ei bine nu retrag ce am spus dar am un wishlist de primăvară care zic eu, nu este foarte mare.
În afara hăinuţelor de mai jos îmi mai doresc un sacou cambrat de culoarea piersicii dar nimic din magazinele online nu m-a mulţumit. Cu siguranţă altfel va sta situaţia când o să colind magazinele. Ah, şi mai vreau o pereche de pantaloni  negri până la gleznă cu  buzunare laterale mari şi o pereche de oxford shoes maro şi una drăguţă de mocasini.




1.  Top H M 59,99 RON - Dacă topul era simplu nu avea nici un farmec, detaliile aurii însă îmi plac foarte mult. Şi e super versatil. L-aş vedea purtat şi la o ţinută glam rock cât şi la una office, casual elegant etc
2. Rochie H M 99 RON Observ că pastel-urile încă se poartă şi nu pot decât să mă bucur căci nu doar modelul cât culoarea rochiţei îmi place tare mult.
3. Sandale H M  159 RON Una dintre cele mai superbe perechi de sandale pe care le-am văzut în ultimul timp. Atât modelul cât şi culorile mi se par superbe. N-ar vrea H M să se gândească şi la fetele super înalte care n-ar mai încăpea pe uşă dacă ar purta aceste superbităţi cu toc de 13 cm? Să taie 7 cm şi promit că le cumpăr!
4  Set cercei Bershka 25 RON Îmi plac la nebunie a 3-a , a 5-a şi ultima pereche de cercei.
5  Top H M 39,90 RON  Mi s-a pus pata pe print-ul aztec - tribal aşa că vreau să îmi cumpăr acest top.
6   Boyfriend jeans Pull and Bear 189 RON Boyfriend jeans are a must. Aceştia de la Pull and Bear sunt pe gustul meu.
7  Top H M 89 RON Mai degrabă m-ar avantaja dungile orizontale decât cele verticale însă cămaşa aceasta mi-a plăcut de la primul click. E şi puţin mai lungă în spate deci se cere cumpărată.
8  Fustă Bershka 49 RON Trebuie neapărat să ajung la Bershka să văd dacă fustele acestea arată şi-n realitate la fel de bine ca-n poză. Mi se par superbe.
9. Sandale de piele  H M 159 RON Mi s-au părut super cute sandalele acestea cu detalii aurii. ( din iarnă am dezvoltat o obsesie pentru auriu)
10. Geantă Stradivarius 219 RON Geantă mare, mare pentru o fată maaare-n lungime ca mine! Ador genţile super încăpătoare şi una maro trebuie să-şi găsească locul în dulapul meu. Aceasta de la Stradivarius o ador!

Nu e un wishlist imposibil zic eu. :)
Sunt curioasă dacă vă plac alegerile mele şi de asemenea aş vrea să-mi spuneţi ce se găseşte în wishlist-ul vostru :D

Niciun comentariu:

09 10