1 martie 2013

E iarasi primavara!

    
      În sfârşit e primăvară! Zilele acestea a fost destul de plăcut la Cluj, vreme călduroasă cu o adiere uşoară
şi cu un soare care a rezistat eroic de dimineaţă până când luna i-a luat locul.  Ieri am ajuns la workshopul Pasagerei, pentru cine nu o cunoaşte vă invit să îi citiţi blogul. Veţi aprecia şi analiza fiecare produs cosmetic şi veţi deveni mai selectivi. Credeţi-mă, merită! În zilele următoare, intru în posesia pozelor şi o să vă împărtăşesc mai multe despre cele discutate acolo.  
     Astăzi însă soarele s-a cam încăpăţânat, a stat mai mult ascuns dar asta nu mă va opri să petrec primul weekend de primăvară în aer liber. 


Pe Universităţii zăreai astăzi bucheţele de ghiocei la orice pas iar în Piaţa Unirii era mare forfotă. Mi-era dor de agitaţia specifică începutului primăverii şi mă bucur că spre deosebire de vest europeni avem sărbători precum Mărţişorul! 


 La fiecare început de primăvară când razele soarelui îmi inundă camera şi ciripitul păsărilor îmi dă trezirea, starea mea de spirit se schimbă. O serie de gânduri atacă parşiv mintea şi mă trimit în visare. Indiferent de sezon sunt o fire incredibil de visătoare, copilăroasă şi adesea agitată. Primăvara sunt însă mai zglobie, îmi place să alerg de colo-colo, să colind magazinele şi prefer spaţiile deschise, iubesc să mă plimb în Grădina Botanică, pe Cetăţuie, să citesc o carte în Parcul Central, să savurez un ceai la o terasă în centrul istoric al Clujului. 
 Primăvara găsesc motive să zâmbesc mai mult. Sunt oamenii de pe stradă lipsiţi de reflexul de încruntare datorat vremii mohorâte şi vântului crud, este freamătul Piezişei, sunt copacii care revin la viaţă, este bătrânica de pe Universităţii, Napoca sau Memorandumului care te îmbie cu un glas mlădios să cumperi un bucheţel de flori. Primăvara creşte nivelul adrenalinei. Zilele însorite mă îmbie să ies din cotidian, să aleg să vizitez oraşe unde necunoscul îmi va deveni cunoscut fără ajutorul hărţilor sau ghidurilor turistice. Tânjesc după o drumeţie. Undeva în munţi, într-o zonă plină de culoare.

Pe scurt: Primăvară, te iubesc!

Niciun comentariu:

09 10