5 martie 2013

MUA Glitterball Palette Review & Swatches

Mi-am propus să scriu această postare ieri dar fiind plecată toată ziua nu am reuşit. Încerc să profit cât mai mult de zilele însorite deşi ieri a fost un soare cu dinţi şi un vânt pătrunzător. Nu acelaşi lucru pot spune despre ziua de astăzi care este şi baba mea. E o vreme superbă! Sper să o ţină aşa toată ziua!
Aşa cum am promis, am făcut swatch-uri paletei Glitterball de la MUA şi am să vă spun câteva cuvinte despre ea.

Wanted to write this post yesterday but  I had such a busy day that I decided to postpone it for today.
As I promised, did some swatches of the MUA Glitterball palette and I'm gonna tell you my opinion about it.



Din start trebuie menţionat că dacă nu sunteţi fane ale sclipiciului, probabil această paletă nu este pe gustul vostru! După cum puteţi observa  familia de culori este diversă, se poate realiza o gamă variată de machiaje cu ajutorul lor căci nuanţele se îmbină frumos. Unele sunt tare pigmentate şi pline de sclipici, altele le văd purtate şi la un machiaj de zi dar mai multe vă spun luând fiecare nuanţă în parte.

Great colour family, colours vary greatly, all shades can be worn together. Some are highly pigmented, full of glitter while others are less pigmented,  quite soft and can be used for daily makeup. If you dislike glitter and shimmer, I think that this palette is not for you. 


1. - Un negru cu  putin sclipici argintiu, una dintre nuanţele mele preferate. Minus - e destul de prăfos. /  One of my favourites, black shade with minor amount of glitter. Negative aspect: greys out easily. 
2. - Fără doar şi poate preferata mea. O nuanţă superbă de roz-culoarea piersicii. Nu e atât de pigmentată, sclipiciul abia se observă, am purtat-o la un machiaj de zi. / Without doubt my favourite shade, peach pink less pigmented,  with less glitter which makes it great for daily makeup
3. - Emerald, culoarea anului, destul de pigmentată şi plină de sclipici. / Emerand, colour of the year, pigmented, contains silver glitter.
4. -  Un turcoaz superb, pigmentat şi uşor de amestecat ("blend-uit") / A gorgeous turquoise shade, pigmented, easy to blend.
5. - Un verde pal, plin de sclipici. / A pale green, ultra shimmer and glitter.
6. Dacă nuanţa 5 e plină de sclipici, aceasta clar o întrece. E mai greu de amestecat. Nu am folosit-o prea des. / Heavy glitter, hard to blend, didn't use it that much.
7. - O nunaţă tare drăguţă de roz, conţine particule de sclipici argintiu discrete. / A nice shade of pink, shimmery base with fine glitter in them
8. - Un cupru frumos, super pigmentat,  cu particule de sclipici auriu. / A nice golden copper shade, ultra shimmer and glitter, love the gold glitter.
9. - O nuanţă care nu-mi spune prea multe,  un taupe cu ceva reflecţii movulii, are un finish metalic şi o textură ok. /  This shade didn't impress me, it is a  pearly tause with a hint of purple shade, nice texture with a metallic finish.
10. -  Un maro sidefat, cu sclipici auriu, tinde să fie destul de prăfos. / Shimmery brown with gold glitter, tends to have a lot of fall out.
11. -  Un gri tare drăguţ cu finish metalic. E pigmentat, are sclipici argintiu. / A nice green with metallic finish, pigmented, contains silver glitter.
12. -  Un mov plăcut, textură drăguţă, sclipicios. / I like this purple shade, nice texture, ultra glitter.



Rezumând, paleta conţine nuanţe destul de pigmentate, aproape toate sunt pe placul meu, majoritatea potrivite pentru un machiaj de seară.
Aspecte negative, mai degrabă pentru cele care nu folosesc primer, odată aplicate nuanţele sunt vibrante, arată ca-n cutiuţa lor însă după câteva ore unele dintre culori devin destul de şterse şi ai impresia că rămâne doar sclipiciul (excepţie 1, 2, 3, 7, 8, 10, 12 ) Nu mă prea încântă prea tare ambalajul, trebuie să am grijă cum o împachetez când o transport dintr-un loc în altul. 

To sum up, the Glitterball palette contains a lot of pigmented shades and I like almost all of them. Negative aspects: In case you don't use primer you will see that when the shades are first applied they look vibrant but after some hours some of them fade. (exception: shade 1, 2, 3, 7, 8. 10, 12)  I also don't like that much the packing, I don't find it sturdy enough to carry it around.

Sper că aţi găsit review-ul ok şi sunt curioasă dacă aveţi vreo paletă preferată de la MUA. O zi  însorită şi călduroasă !
Hope you liked the review and I would like to know what's your favourite MUA palette? I wish you a sunny day!


Niciun comentariu:

09 10