11 aprilie 2013

Life Lately

Buna tutoror!
In ultima perioada nu am mai scris nimic pe blog si rareori pe pagina personala de Facebook. Au fost cititoare si blogerite dragi mie care m-au dat disparuta si care mi-au scris sa ma intrebe daca s-a intamplat ceva. Va multumesc pentru tot fetelor!
Scriu acest post scurt pentru a-mi motiva absenta si cu speranta sa revin rapid.
M-am tot plans eu de o contractura musculara suparatoare care acum imi provoaca si dureri de spate, ei bine dupa 1 luna si dupa radiografii si analize si sa nu uit, injectii si medicamente ma aflu in acelasi loc de unde am plecat. Asa ca trebuie sapat mai in adancime pentru a afla cauza si remediul acestor dureri.
De indata ce imi voi rezolva aceasta problema, o sa ma reapuc de scris pe blog caci mi-e tare dor! De scris postari, de citit si raspuns la comentarii, de citit alte bloguri dragi mie ( nu v-am uitat fetelor!) de tot.
Pana atunci insa, va pup! Sa fiti frumoase si sanatoase!


Niciun comentariu:

09 10