7 mai 2013

Collective Haul

Hristos a inviat!
Imi vine greu a crede ca au trecut si aceste sarbatori! Timpul parca zboara. Parca ieri era martie si ma plangeam ca nu mai vine odata caldura iar acum, cand inca s-ar preta niste temperaturi mai moderate, ne coacem la propriu! Pentru unele dintre noi abia a trecut mini vacanta si deja suntem cu gandul departe la vacanta de vara. Altele mai norcoase, ridic mana, se mai bucura de inca cateva zile de relaxare!

Dar sa revin la subiectul postarii caci altfel voi continua sa 'trancanesc de-a lelu' Odata cu apropierea sarbatorilor de Paste, m-a apucat o mica manie a cumparaturilor iar atunci cand colinzi magazinele e imposibil sa pleci cu mana goala. O parte din cele cumparate am decis sa vi le arat, restul fiind piese simple/basic (cardigan bej/negru, sacou bej, oxford shoes maro) care nu ies in evidenta. Vorbind de piese basic, de ceva vreme imi caut o pereche de pantaloni skinny negri simpli care sa nu aiba alta cusatura decat neagra, sa aiba neaparat buzunare in fata de marime medie, de marime medie sa fie si cele din spate si nu in ultimul rand, sa nu fie cu talie joasa.
Am luat magazinele din mall-uri la rand dar nimic pe gustul meu. Nu le-am ocolit nici pe cele din centru. Incep sa cred ca sunt extrem de pretentioasa ... 
Revenind:

  • Prima achizitie e aceasta geanta pe care o aveam de ceva vreme pe lista dar cautand-o si iar cautand-o si de fiecare data intorcandu-ma acasa cu buza umflata, m-am cam obisnuit cu ideea ca va dura ceva vreme pana cand voi gasi acea geanta maro, mare, cu fermoar auriu, bine compartimentanta si cu cusaturi dragute. Asa se face ca intr-o zi, dupa cursuri, am intrat intr-un magazin din centrul Clujului, foarte aproape de facultatea mea, pentru a-mi cumpara o simpla pereche de cercei negri. Coada mare la accesorii asa ca m-am plimbat putin prin magazin. Cand am vazut geanta, am mers direct cu ea la casa si am uitat cu totul de ce venisem in primul rand. :))
  • Ador genul acesta de bluze din voal. Fiind tare versatile, crearea unui outfit e super usoara. Din pacate a fost mai dificil sa surprind adevara culoare cu ajutorul aparatului foto dar m-a salvat telefonul, culmea! Eu am optat pentru un rosu-tangerine iar in poza din mijloc puteti vedea cum arata si pe alta culoare.

DM cred ca e magazinul din care nu ies niciodata cu mana goala si sunt ferm convinsa ca nu sunt singura! De curand insa, am dat iama nu doar la produsele de frumusete si ingrijire ci si la ceaiurile si sucurile disponibile in magazin. Ultima data mi-am luat un suc cu mar, maracuja si lime absolut delicios!

  • La fel de delicios din punct de vedere al mirosului evident, e gelul de dus de la Balea cu portocale rosii! E absolut divin iar mirosul persista cateva ore pe corp!
  •  Tot de la Balea mi-a atras atentia un balsam de buze cu aroma de ciocolata asa ca rapid l-am pus in cos! Nu hidrateaza el suficient de bine sau nu la fel de bine precum noul meu balsam de la Oxyance dar e acceptabil.
  •  La fel de rapid am pus si dizolvantul pentru unghii de la Ebelin  care l-am tot vazut prin blogosfera si am zis sa il incerc si eu.  Indeparteaza usor oja atat cea mata cat si cea cu sclipici, nu lasa urme si are si un pret tare accesibil, e chiar ok.
  • La raftul cu noutati am vazut niste ape de parfum micute in sticlute tare colorate. Mi-au atras atentia evident! Cel mai mult mi-a placut La Rive Pretty iar cand am vazut ca la cei 30 ml costa doar 19,99 RON nu am stat pe ganduri si mi-am cumparat-o! Ajungand acasa am dat si de site-ul lor La Rive. E musai sa le incercati! 
  • Cat despre cele doua rujuri Heidi Color Last VIP in nuantele #008 Spicy si #009 Crazy, ei bine pe acestea le-am castigat la un concurs organizat pe facebook de cei de la Astor Beauty Romania. Urmeaza sa le fac niste swatch-uri si sa vi le prezint pe blog.


Voi ce v-ati mai cumparat in ultima perioada?

PS : Nu uitati de concursul Cosmetic Plant. Puteti castiga un set de produse destinate tenului normal/uscat inscriindu-va aici

Niciun comentariu:

09 10