13 mai 2013

Review + swatches Heidi Color Last VIP Lipsticks

Bună fetelor! 
Oficial am ieşit din vacanţă şi sunt din nou la Cluj! Am aşteptat cu nerăbdare să mă întorc şi să mă bucur de frumuseţea acestui oraş! Atâtea lucruri minunate are de oferit! 

Vă povesteam în ultima postare Collective Haul despre noile mele rujuri Heidi Color Last VIP  în nuanţele #008 Spicy şi #009 Crazy iar astăzi am decis să vă arăt şi nişte swatch-uri.  


Heidi Color Last VIP reprezintă prima colecţie de rujuri a lui Heidi Klum, alcăuită din 9 nuanţe îndrăzneţe menite să reflecte personalitatea fotomodelului german. Rujurile sunt prezentate într-un ambalaj cu un design tare drăguţ semnat chiar de Heidi. 

 Nuanţa  #008 Spicy -  Un bordo superb de care m-am îndrăgostit!  Nu necesită mai multe aplicări  culoarea fiind intensă, rezistenţa mare şi se estompează dificil.
Fiind o nuanţă intensă nu îl văd purtat în timpul zilei decât în sezonul rece.


Nuanţa #009 Crazy - este un maro satinat şi destul de intens. Nu necesită mai multe aplicări  culoarea fiind intensă, rezistenţa mare şi se estompează dificil.  De purtat l-am purtat o singură dată căci în momentul de faţă nu îmi e prea dragă nuanţa, am impresia că nu se potriveşte culorii tenului meu.




Acestea fiind zise datorită culorii intense şi a rezistenţei lor sunt tentată să îmi cumpăr alte nuanţe precum Sweety şi Arty. Eu aş vrea şi Baby şi Cheeky dar văd spre deosebire de alte ţări, în România sunt disponibile doar 6 din cele 9 nuanţe.




Ce părere aveţi despre nuanţele acestor rujuri? Şi dacă tot e vară, pentru ce culori optaţi în această perioadă a anului?
Aştept comentariile voastre cu drag! Vă pup, să aveţi o săptămână plină de zâmbete!

Niciun comentariu:

09 10