9 mai 2013

Super Sweet Blog Award


Că nu sunt adepta tag-urilor poate ştiţi deja însă acesta e atât de dulce încât nu m-am putut abţine! :D
Îi mulţumesc mult Dorinei pentru nominalizare. Plăcut surprinsă.

Regulile tag-ului Super Sweet Blog Award:
  • Vizitează şi mulţumeşte blogului care te-a nominalizat : Mulţumesc Dorina :D
  • Răspunde la întrebări
  • Nominalizează 12 bloguri şi crează un link în post. Anunţă-i cu un comentariu pe blogul lor.

Întrebările sunt:

  •  Biscuiţi sau tort?

Biscuiţii Belvita! Preferaţii mei sunt cei cu struguri şi portocale şi cei  cu cereale şi afine.  Dar nu aş refuza nici un sortiment.



  • 2. Ciocolată sau vanilie?

Îmi plac ambele la fel de mult. Am perioade când aleg vanilia dar acum o să aleg ciocolata.
  •  Care este desertul tău preferat?

Nu consum atâtea dulciuri, deserturi şi încerc pe cât posibil să mă abţin dar  nu aş putea refuza un cheesecake. În general nu refuz prăjiturile cu brânză fie ea dulce sau sărată.




  • Când ai super poftă de dulciuri?
Exact atunci când nu trebuie. Când îmi impun să nu mănânc ditamai tableta de 100g de ciocolată, să las şi pe a doua-a treia- a patra zi.

  • Dacă ai avea un nickname dulce care ar fi?

Îmi displac drăgălăşenile şi dulcegăriile. Le accept doar dacă vin de la persoana dragă şi, şi atunci strâmb din nas puţin. Aşa că o să spun pas la această întrebare.


  • Nominalizez  următoarele bloguri:




PS 1 Dacă vă plac tag-urile, puteţi afla mai multe despre mine citind postarea asta.
PS 2 Nu uitaţi de giveaway-ul Cosmetic Plant.








Niciun comentariu:

09 10