30 iunie 2013

Summer Haul


Duminică! Sau prima zi de vacanţă. Gata, e oficial, am trecut cu bine peste a 8-a sesiune din viaţa de student şi gândul că mai am doar 2 nu este atât de mulţumitor! Mi-a plăcut şi îmi place în continuare viaţa de student într-un oraş precum Clujul şi sunt convinsă că nu aş fi putut lua o decizie mai bună, motiv pentru care am şi decis să nu îl părăsesc, să stau şi să lucrez pentru disertaţie şi să mă bucur cu adevărat de o lună de vară în acest minunat oraş  În timpul în care nu am  fost activă pe blog, am alternat orele de învăţat cu cele de ieşit în oraş, cu puţin somn, cred că sesiunea aceasta am colectat cele mai multe nopţi nedormite, şi cu puţin shopping. 
Profit să îmi cer scuze pentru nu tocmai cea mai bună calitate a pozelor. După cum bine ştiţi, aparatul mi s-a stricat şi eu încă nu sunt decisă ce vreau dar sigur ce am avut, nu îmi mai trebuie. Şi încă oscilez, Nikon sau Canon. De la ambele firme am avut diverse produse, până acum Canon nu m-a dezămăgit deloc. Nu acelaşi lucru pot spune despre aparatul Nikon care nu mai funcţionează.

Lăsând asta la o parte, să vă arăt ce mi-am mai cumpărat/primit:




1. Balea spumă de ras cu aloe vera. - Citisem review-uri pozitive despre acest produs astfel că am decis să îl cumpăr. Pe lângă mirosul extrem de plăcut, după epilare pielea este foarte fină, părul nedorit e mai uşor îndepărtat iar iritaţiile sunt extrem de rare, adeseori chiar absente. Un produs pe care cu siguranţă îl voi recumpăra.
2. Balea Med mini gel de duş cu PH neutru - Cu toate ştim cât de bine miros produsele Balea în special gelurile de duş şi unturile de corp. Ei bine acest gel de duş în format travel size m-a dezamăgit. Miroase groaznic, a un amestec dubios de medicamente. Nu l-am putut refolosi şi intenţionez să îl arunc.
3. Balea Gel de duş Brazil Mango - şi uite opusul. Mă topesc după mirosul de mango şi îmi este ciudă că nu am mai găsit şi untul de corp. Raftul era complet gol. 
4. Bioderma Sebium Gel Spumant - unul dintre produsele indispensabile din rutina de îngrjire a tenului. M-a dezamăgit însă că au schimbat ingredientele adaugând un parfum cu un miros înţepător care la prima utilizare m-a dat pe spate, la propriu.  
5. Cremă autobronzantă cu bronzare treptată Alverde - Produsul meu preferat! După ce am achiziţionat-o, a stat pe raft 2 săptămâni până să îmi fac curaj să o folosesc. Este prima dată când folosesc o cremă autobronzantă şi mă temeam să nu ies ca dalmaţienii. Însă crema, pe lângă faptul că are un miros plăcut şi conferă un bronz frumos cu aspect natural, intră uşor în piele şi nu lasă pete. O recomand!
6. Fond de ten Vichy Dermablend 15 Opal - Fiind un fond de ten greu vara îl combin cu o cremă hidratantă. Rămâne fondul de ten preferat în principal datorită nuanţei care se apropie de tenul meu extrem de alb şi sensibil.
7. Balea Fixativ pentru volum -Un produs ok, eu oricum nu îl folosesc foarte des însă pot menţiona că nu îmi îngrasă părul şi că are un miros plăcut.
8. Isotrexin - Produs care să usuce coşurile mai repede decât acesta nu am găsit. Ridicam în slăvi Retin A-ul însă acesta îmi place mult mai mult şi mă bucur că a fost reîntrodus pe piaţă deşi la un preţ mult mai mare.



Oje Farmasi primite cadou de la fratele meu. A observat ce gen de culori obişnuiesc să port pe unghii şi rar se întâmplă să aleagă greşit. Love him!



Niciodată nu am îndeajuns de multe perechi de cercei. Şi nu orice cercei ci genul acesta de cercei. Dacă cei albi m-au cucerit prin simplitatea şi eleganţa lor, cei mov mi s-au părut tare jucăuşi.



Balerinii de la HM i-aţi văzut în precedenta postare week în photos iar despre balerinii roz nu pot spune decât că mi-au plăcut datorită tocului jos şi gros care mă duce cu gândul la perioada retro. Iar sandalele îmi amintesc de stilul boho chic şi întenţionez să le port cu blugi scurţi cu talie înaltă şi un tricou franjurat.



Am preferat să caut pe internet poze cu noile achiziţii vestimentare deoarece pozele făcute de mine nu sunt prea strălucite. Aşadar ce mi-am cumpărat:
1. Cămaşa culoarea piersicii de la Bershka (acum e la reducere, o găsiţi la 40 RON)
2. O rochie neagră pe linia corpului, tot Bershka, care de cum am îmbrăcat-o am zis că plec cu ea acasă.
3. O fustă simplă, neagră Tom Tailor
4. O fustă cu imprimeu floral Bershka.

Cam aici se opresc achiziţiile mele. 
Voi ce v-aţi mai cumpărat drăguţ în ultima perioadă? Aţi găsit ceva pe gustul vostru la reduceri? Mărturisesc că eu cu greu găsesc produse pe măsura mea, S-M-ul fiind întotdeauna cele care se vând primele. :(

Vă pup, aştept comentariile voastre cu drag şi vă urez o duminică plăcută şi un început de săptămână frumos! Ne citim curând!

Niciun comentariu:

09 10