8 iulie 2013

Balea Mademoiselle Chic Set


Cu ceva timp in urma va spuneam ca am castigat un set de produse Balea pe blogul Renatei insa abia acum am gasit momentul sa va arat produsele pe care le contine aceasta super draguta gentuta :D



Setul  in edititie limitata este format din:
  • 2 geluri de dus cu un design in tonuri delicate de lila si albastru. Pe langa aspect, mirosul e absolut divin! O combinatie de portocale cu ciocolata din care portocala iese invingatoare. Mirosul nu persista foarte mult, motiv pentru care mi-ar fi placut ca cei de la Balea sa fi alaturat acestei editii limitate si un unt de corp cu acelasi miros.

  • 1 balsam de buze ce miroase, conform descrierii, a fructul dragonului. Drept sa va spun, fructul dragonului e de mult pe lista mea cu fructe pe care vreau sa le gust dar pana in prezent nu l-am gasit in nici un hypermarket.  Asadar tot ce va pot spune este ca mirosul balsamului e unul tare placut in timp ce hidratarea e mediocra.
  • 1 burete de baie



  • Imi impartaseste cineva opinia despre aceste produse Balea Mademoiselle Chic? 
  • Ati mai vazut si alte seturi de produse Balea care par tentante?

Astept comentariile voastre cu drag si va urez un frumos inceput de saptamana! 
 Pupici!

Niciun comentariu:

09 10