4 iulie 2013

Preferatele lunii Iunie


Această postare soseşte cu câteva zile întârziere deoarece încă îmi este dificil să mă mobilizez să scriu sau să depun orice efort. Nu ştiu cum vă simţiti voi după săptămâni fără odihnă însă organismul meu a avut nevoie de un restart. Am avut de recuperat ore preţioase de somn căci zău că nu îmi mai aduc aminte când am adormit ultima dată la 23-24:00. Întotdeauna mă prindeau orele 2-3 iar dimineaţa la 8-9, cel târziu, trebuia să-mi încep activitatea.
E prima dată când scriu genul acesta de postare aşa că am ceva emoţii! 



 În materie de produse pentru îngrjire corporală acestea au fost preferatele mele:


1.Gelurile de duş de la Balea : cu portocale roşii şi cel cu mango. Ambele miros divin!
2.Nu puteam să omit loţiunea autobronzantă Alverde - produsul preferat al acestui început de vară. Nu am avut niciodata un bronz aşa natural motiv pentru care nu văd de ce m-aş despărţi prea curând de ea.
3. Apa termală Oxyance pe care eu  nu o folosesc pentru revigogarea tenului ci o folosesc după epilare pentru a preveni iritaţiile.
4. Apă de parfum La Rive, cumpărată din DM, are un miros floral plăcut, perfect pentru vară.



1.Mascara Clumb Deffy de la Max Factor e preferata mea! Eram atât de sceptică când i-am văzut periuţa dar m-am îndrăgostit de cum am folosit-o prima dată. E uşor curbată şi extrem de flexibilă. Ce-mi place foarte mult e şi faptul că  mascara e dark brown şi nu black. În plus, alungeşte genele fără să le lipească.
2. Tuşul de la MUA îmi este atât de drag, n-aş vrea să mă despart prea curând de el. Pensula e subţire şi flexibilă ţinând cont că eu sunt tare neîndemânatică.
3. Balsamul de buze Oxyance pentru buze sensibile. Din păcate mie  nu mi se aplică teoria că doar temperaturile scăzute duc la buze sensibile cu tendinţă de crăpare, eu mă confrunt în fiecare sezon cu această problemă. Balsamul de la Oxyance cu ulei de argan, ulei de măsline, unt de shea + vitamina A şi E e unul dintre cele mai bune balsamuri încercate şi are un miros atât de plăcut!
4. Ruj MUA Nuanta 16 - Am renunţat pentru moment la nuanţele aprinse de roşu şi am început să folosesc rujuri în nuanţe de roz şi portocaliu. Swatch la acest ruj găsiţi în postarea dedicată rujurilor MUA pe care le deţin. -aici-
5. Makeup Forever HD Primer - unul dintre cele mai bune produse pe care le-am încercat. Îl am de câteva luni bune dar abia în această lună mi-am amintit de existenţa lui. Credeam că nu se va potrivi tenului meu gras însă se pare că face faţă cu succes.
6. Isotrexin - un produs care nu îmi va lipsi vara aceasta din rutina de îngrjire a tenului. Mă bucur tare mult că a fost reintrodus pe piaţă.




1. Ojă Medusa Isabella. Da, ojă cu un nume deloc atrăgător, da o ojă ieftină dar o ojă de un roşu aprins şi o ojă care încă rezistă pe unghii deşi mi-am facut manichiura sâmbătă. Am aplicat doar două straturi deşi unul era suficient la cât de intensă e culoarea. La o singură unghie a crăpat puţin la vârf, în rest manichiura e intactă.
2. Dizolvant de ojă Ebelin - Nici nu mai ştiu la a câta sticluţă sunt dar de când l-am cumpărat am fost plăcut impresionată că reuşeşte să îndepărteze relativ rapid de pe unghii oja cu sclipici.
3. Farmec Tratament Expert Spray cu uscare rapidă - Nu mă pot despărţi de acest produs care scurtează timpul pe care îl petrec făcându-mi manichiura. Recomand, recomand, recomand.
4. Ojă Farmasi - Nu e ea foarte rezistentă, dupa 3 zile maximum crapă dar are o culoare plăcută şi nu pot să renunţ la ea.

Cam acestea sunt favoritele lunii. Ceva din lista mea care vă face cu ochiul? Ceva care doriţi să încercaţi sau aţi încercat deja? Care au fost produsele voastre preferate în luna iunie?
Aştept cu drag părerile voastre. Vă pup!



Niciun comentariu:

09 10