Week in photos 24

A trecut o saptamana de la ultima postare si desi e vacanta, timpul meu liber este limitat. In prezent lucrez si la transcrierea unui interviu de istorie orala si deadline-ul ma preseaza insa a trecut deja prea mult timp si trebuia sa revin cu o postare pe blog. Am ales week in photos dat fiind faptul ca saptamana trecuta am omis o asemenea postare. :D
In ultimele zile nu am facut decat sa petrec mult timp in aer liber si sa sfidez vremea de afara. Asta clar nu-i vara! Am iesit la terasa, la plimbari prin centrul Clujului, prin parc, am vizionat filme, muuulte filme atat la cinema cat si acasa si printre ele am umblat dupa diploma de licenta, de pedagogie etc. Hartii peste hartii.
In sfarsit, va las cu pozele :)


#1 Inghetata Polar imi aminteste de povestile mamei si ale fratelui meu motiv pentru care curiozitatea m-a impins sa imi cumpar si cu ciocolata si cu vanilie. Cea cu ciocolata imi place nespus de mult.
#2 Briosele cu ciocolata sunt placerea mea saptamanala. 
#3 Mango & Fructul pasiunii Smoothie. Bautura preferata de la Starbucks.
#4 Cautam in dulap dupa o geanta si cand surpriza, mi-am reamintit ca nu am mai purtat de ceva vreme aceasta geanta navy cumparata cu mai bine de un an in urma.




#5 Dream house.
#6 Ori am eu noroc ori ojele Medusa chiar nu crapa usor. New favourite nailpolish.
#7 Casual Sunday outfit
#8  :D


#9 Sambata a avut loc la Cluj Swimathonul si am mers alaturi de colegi sa o sustinem pe o profa super draga noua.
#10 Nu-i vara fara visine si cirese
#11 E prima data cand am incercat combinatia de pepene galben cu nectarine si caise si a fost neasteptat de buna motiv pentru care mi-am umplut frigiderul de aceste fructe :))
#12  Gelul de dus preferat

Sper ca ati avut o saptamana placuta un weekend relaxant si ca bateriile va sunt incarcate pentru o noua saptamana! Va pup si astept cu drag comentariile, gandurile voastre!