Week in photos 25

Ştiu, e marţi iar postarea trebuia să fie publicată cel târziu ieri ... Am avut o săptămână haotică şi încă am comentarii la care trebuie să răspund.  Simt că sunt în urmă cu tot ce ţine de blogosferă însă situaţia se va remedia în august. :D
Mă bucur însă că e în sfârşit vară! E soare, e cald, din când în când adie vântul iar seara e o vreme atât de plăcută. It was about time!
Având o săptămână mai puţin relaxantă, nu  am reuşit nici să surprind prea multe în poze motiv pentru care nu va fi o avalanşă de poze, aşa cum v-am obişnuit.



#1 Yummy cocktails.
#2 Dacă tot e cald afară am trecut la pantaloni scurţi. Aşa puteţi vedea şi voi  de ce iubesc atât de mult crema autobronzantă de la Alverde.
#3 Cât mai multe brăţări colorate! Îmi pare rău că nu mi-am luat şi pe lila şi albastru navy dar o să remediez curând problema! Dacă vă plac şi sunteţi din Cluj, le găsiţi pe Napoca nr 6.




#4 Clujul văzut de pe terasa Pergola. Lovely place!
#5. Gourmet Cupcakes. Eu mi-am ales Mocha Caramel şi o prietenă, Choc Vanilla, dacă nu mă înşel. Foarte bune şi pufoaaaase!

#6 Am văzut la Iguanitza că şi-a luat Milka Daim şi cum ea pentru mine e persoana care identifică noile apariţii în materie de dulciuri :)) mi-am luat şi eu. Mi-a plăcut însă eu tot visez la Heidi Himalaya, ciocolată albă cu rodie, pe care nu o mai găsesc. :(
#7 Am trecut şi pe la Starbucks şi mi-a trebuit ceai Tazo, preferatul meu! Atât de mult mi-a placut cel cu piersici încât am uitat complet să fac şi-o poză. Din păcate în Cluj nu se găsesc toate sortimentele care apar în poză ... mai mult de 3 eu nu am văzut niciodată.

Sper că săptămâna care tocmai a trecut a fost mai bună ca a mea şi că aţi început acum în forţă!
Vă pup!