23 august 2013

Autumn Wishlist


Dragile mele, toamna se apropie cu pasi repezi iar in magazine gasim de ceva vreme noua colectie. Nu pot sa spun decat ca ma declar extrem de multumita de faptul ca leopard print-ul si cel floral inca se mentin. Pana si peplum-ul e inca in.
Cat despre jacheta de piele, botinele pana la glezne, fusta sau pantalonii de piele, aceste piese au devenit deja basics.
Se poarta din nou cizmele deasupra genunchiului, un trend cu care eu nu ma voi impaca niciodata. In materie de culori, gri-ul se pare ca-i vedeta. Adaugam si verdele, de la  emerald, la kaki sau piese vestimentare army. Si uite ca am fost inspirata cand mi-am cumparat jeansii kaki, profitand de reduceri.
Vremea de afara, in usoara racire (in Deva sunt acum 24 de grade) m-a indemnat sa imi fac o lista de dorinte: ce mi-ar placea sa am in dulap sau ce imi lipseste din dulap, lista pe care doresc sa o impartasesc cu voi. Poate avem dorinte comune :)







#1 Rochie P&B . Ma declar indragostita de aceasta rochie. E item-ul pe care mi-l doresc cel mai mult din toata lista. || #2 Botine H&M || #3 Colier P&B || #4 Fusta P&B.  || #5 Camasa P&B





#1 Tricou P&B - Imi place mesajul :D || #2 Satchel bag H&M || #3 Esarfa Stradivarius || #4 Pantaloni scurti H&M || #5 Jacheta Stradivarius

PS: Se observa ca H&M si P&B m-au cucerit cu noua colectie :D

Cum prefer sa ma gandesc ca nu sunt singura care viseaza la zile cu 20 de grade in termometru, soare caldut si frunze devenite covor, va intreb daca voi v-ati facut lista cu ce va doriti toamna asta? 
Si sunt curioasa daca v-a atras vreun item din cele aratate ? Si daca da, care din ele.

Va pup si va doresc un weekend minunat!

Un comentariu:

Sandra Bendre spunea...

awww ce lista cu dorinte super dragutaaa!!! Imi plac cam toate articolele <3
SandraB.ro

09 10