8 august 2013

Collective Haul - August





La cererea voastra, dragile mele, m-am mobilizat destul de repejor si am fotografiat ce mi-am cumparat zilele acestea.
Tin sa spun ca nici prin gand nu mi-a trecut ca am sa mai gasesc ceva la reduceri. Eram chiar destul de dezamagita ca nu am profitat de ele cu cateva saptamani in urma. Dar se pare ca am avut un mare noroc si o sa va convingeti de asta daca veti citi intreaga postare.




Reduceri mari de tot la New Look. Am ramas placut surprinsa :D

Sandalele sunt dintr-un magazin local
Geanta :  New Look  ( 119.90 ron  redusa la 59 ron )
Botine : New Look (79,90 ron reduse la 29 ron)



Pantaloni Kaki P&B ( 89 ron redusi la 39 ron)
Blugi simpli Only ( 59,9 ron redusi la 17,9 ron  :D )
(nimic nu iubesc mai mult decat pantalonii simpli fara tot felul de buzunare si fermoare)



Maieu New Yorker - Amisu  ( 32,90 ron redus la 19,9 ron )
Maieu Stradivarius  ( 60 ron redus la 25 ron )
Blugi  scurti P&B ( 189 ron redusi la 39 ron )




Rochie New Yorker Amisu  ( 109 ron redusa la 19,90 ron )
Maieu  roz pal New Look  -desi in poza pare alb, e potrivit pentru puloverul de mai jos-  (19,90 ron, redus la 9 ron )





Pulover New Look (  119.90 ron redus la 39 ron )
Camasa  Ombre Vero Moda ( 39, 90 ron redusa la 11,9 ron )





Statement Necklace ( 44,99 ron redus la 5 ron )
Statement Necklace Turcoaz ( 64, 90 ron redus la 5 ron)
Lant auriu ( 31,90 ron redus la 5 ron)
Inel ( 21,90 ron  redus la 5 ron)
Bratarile colorate - magazin local, 3 ron fiecare.

 DA! Asa reduceri mari sunt la standul SIX din C&A !
Eu spun ca am facut o MEGA afacere, platind doar 20 ron in loc de 163,6 ron !!



 In privinta cosmeticelor nu mi-am mai cumparat decat ce aveam nevoie:
Pentru ingrijirea tenului :Lotiune micelara Bioderma pentru ten gras si Crema Ivatherm pentru ten gras cu tendinta acneica. Ten sensibil. (  !!! daca folositi aceasta crema, in farmaciile DONA la cumpararea a 2 creme, primiti una gratis. O afacere bunicica tinand cont ca pretul unei creme este de 45 ron)
Am vrut sa incerc pudra de la S-he, e chiar ok.
Oja lila Paris Memories. Nu am incercat-o inca.


Sper ca va plac cumparaturile mele. Personal consider ca am facut o buna afacere iar in unele cazuri imi vine greu a crede ca am gasit haine si accesorii la un pret modic. Am incercat sa aleg piese versatile pe care sa le pot asorta usor si daca e un model de incaltaminte dupa care ma topesc, ei bine acelea sunt botinele. Mi-as umple casa de ele si da, le port cateodata si in serile racoroase de vara!

Sunt curioasa, voi ati profitat de reduceri? Daca da, ce v-ati cumparat?
Va pup si astept cu drag comentariile voastre.


Niciun comentariu:

09 10