27 august 2013

NOTD Paris Memories Nail Polish

Cu vara pe sfarsite eu imi fac o manichiura care ma duce cu gandul la primavara desi, in sinea mea, visez la toamna. :)) V-am zapacit, cred!




Rusine sa imi fie dar nu auzisem pana acum de Paris Memories Cosmetics astfel ca am cumparat oja doar de dragul nuantei care m-a incantat de la prima privire.
Si e surprinzator de rezistenta tinand cont ca am aplicat-o in doua straturi fara top coat caci mi-am facut manichiura pe fuga. O am de 4 zile si inca e intacta!

Pozele sunt facute fara blitz, la lumina naturala, reusind sa surprind nuanta ojei. ( #258)




Daca sunteti din Cluj si va intereseaza ojele lor, le puteti gasi in Sora Shopping Center, in cadrul magazinului alimentar. Da, da! Acolo exista un stand cu diverse oje printre care si cele de la acest brand. (nuante disponibile : lila, visiniu, rosu, galben neon, fucsia)
Oja a costat in jur la 6 RON.

Va place aceasta nuanta lila?
Ati folosit produse ale acestui brand?

Va pup si va doresc o zi frumoasa! Astept comentariile, sugestiile voastre cu drag!

Niciun comentariu:

09 10