Week in photos 28

Postarea cu numarul 200. :D

Si a mai trecut o saptamana si m-am mobilizat sa scriu postarea aceasta si sa impartasesc cu voi, prima saptamana petrecuta acasa. Imi e atat de dor de Cluj incat nu va pot expune-n cuvinte!  Astept cu nerabdare sa ma intorc in orasul care pentru mine a devenit acasa.
Insa nu vreau sa continui sa ma plang cat de mult imi lipseste agitatia de acolo, mai bine va las cu pozele de acasa:




 #1 Am gasit aceasta pereche de blugi in dulapul mamei si i-am 'furat.' Imi plac tare mult! 
           #2  Am cedat. Mi-am cumparat renumita inghetata americana ce se gaseste in Lidl. Un cuvant: delicioasa!


#3 Ma tot plangeam ca rujul de la Astor din colectia Heidi Color Last VIP #009 nu-mi place. Dar e atat de apropiat nuantei naturale a buzelor daca nu insist cu aplicarea lui. Oficial e nou meu ruj preferat.
            #4 Bere nemteasca cu aroma de grapefruit. Bunicica :D




#5 Nu stiu ce-am facut si ce n-am facut vara asta dar am cam uitat sa consum pepene rosu. E abia al 2-lea pe anul asta.
#6 Si-am gasit in Deva, cel mai fain pub + terasa cu cele mai bune fresh-uri! The Refresh se numeste. Eu mi-am ales combinatia : mango, mar si portocale. Yummy.
#7 Daca tot imi petrec cateva zile bune in orasul natal am dat o fuga si pana in satul bunicii. 
'Ulita' din fotografie e incarcata cu atatea amintiri din copilarie.
#8. Hei :D

Sper ca ati avut o saptamana placuta, plina cu soare, relaxanta daca sunteti in concediu.
Va pup si va doresc sa aveti parte de o saptamana frumoasa!
Astept comentariile, gandurile  voastre cu drag!